כסף וצרכנות

חברת הפינטק הזו מציעה את מכלול פתרונות התשלום לבתי עסק בישראל

אוהד מימון, מנכ"ל Hyp, הסביר: "אנחנו מאחדים את פעילותן העסקית של החברות המובילות בתחום כדי להגדיל את הצעת הערך לעסקים. מתרגשים להודיע היום על רכישה נוספת והצטרפות חברת EZcount לחברה", איך המהלך יקל על ההתנהלות?
כפיר אדר | 
HYP (צילום יחצ)
קבוצת Max, שנרכשה לפני כשנתיים על ידי קרן ההשקעות ורבורג פינקוס, מודיעה כי במסגרת רכישה ומיזוג של שלושת החברות שמציעות פתרונות תשלום שונים לבתי העסק – כספיט, קרדיט גארד, יעד שריג – הן תפעלנה מהיום תחת מותג אחד כחברה מאוחדת בשם HYP.
Hyp (Handling Your Payments) הודיעה היום (רביעי) כי היא מצרפת אליה במסגרת הליך המיזוג והרחבת היכולת של החברה גם את חברת החשבוניות הדיגיטליות – EZcount, וזאת במטרה לייצר סינרגיה שתאפשר לעסקים לקבל פלטפורמה מלאה ומקיפה לכל צורכיהם בניהול השוטף. 
EZcount הוקם כסטארט אפ לפני כשבע שנים על ידי היזמים אלון נגר, שחר גולדמן רון בראל ואיתן לב במטרה לספק פתרונות דיגיטליים, זמינים ומהירים לניהול יומיומי של עסקים קטנים וזעירים. פעילותה של החברה מתמקדת בטכנולוגיות חיתום אלקטרוני, הפקה והפצה של חשבוניות דיגיטליות עבור מערכות ואתרים גדולים, ופתרון One Stop Shop לבעלי עסקים קטנים, הכולל את מערכת "EZ count" לניהול העסק וחיבורו לעולם הדיגיטל. החברה, המעסיקה 14 עובדים, משרתת למעלה מ-20 אלף עסקים ועוסקים שונים.
יחד עם רכישה זו, Hyp משלימה את יכולתה להציע מעטפת שלמה של פתרונות תשלום לעסקים גדולים וקטנים, בכל ערוצי המכירה ובכל אמצעי התשלום, וממצבת עצמה – כ- one stop shop לאור היכולות השונות של החברות שמוזגו יחד. כספיט - חברה המספקת בפתרונות התשלומים בעולם הפיזי – קופות ומסופים מתקדמים, קרדיט גארד- המובילה את פתרונות התשלום בדיגיטל ובאתרי סחר, יעד שריג: -המתמחה בפתרונות תשלום און ליין עם מערכות קוד פתוח ובאוריינטציה לעולם המפתחים.
מימון (46) שבשנה האחרונה הוביל את הקמת החברה, כיהן לפני כן כסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי של חברת Max, הוביל והיה שותף לרשימה ארוכה של מהלכים עסקיים משמעותיים כמו מכירת לאומי קארד דאז לקרן ההשקעות ורבורג פינקוס, הקמת פעילות הProcessing וקידום הסכמי התפעול עם הבנקים. בנוסף, הוביל את פעילות הרכישות של החברות שירכיבו את חברת Hyp.
רון פאינרו, מנכ"ל קבוצת מקס מסר: " אני שמח על כך שקבוצת Max מתרחבת היום וגאה בהקמת חברת Hyp. מדובר בעידן חדש לבעלי העסקים שיהנו משירותים פיננסיים מתקדמים שיאפשרו להם לקחת את העסק כמה צעדים קדימה. במהלך השנה האחרונה עבדנו על הקמת חברה עם יכולת לספק תשתית רחבה ומסונכרנת של שירותי תשלומים שלא הייתה עד היום בישראל".
אוהד מימון, מנכ"ל Hyp מסר: "מאוד מסובך לפתוח עסק בישראל, אנחנו כאן כדי לסייע ולספק את כל פתרונות התשלום במקום אחד, ולהקל ולו במעט על האתגרים הרבים של בעלי עסקים. הצורך הבסיסי לקבל ולהעביר כסף במגוון ערוצים הוא אבן יסוד בכל עסק – קטן כגדול. החזון שלנו הוא לאפשר ליזמים, עסקים זעירים, אתרי הסחר וחנויות אונליין, חנויות רחוב ורשתות, לקבל את כל פתרונות התשלום, בכל ערוצי המכירה,  באופן שיאפשר להם לסנכרן את האמצעים השונים זה עם זה, מחיבור לחברת האשראי קופה ומסוף תשלומים, דרך מכירה באינטרנט ועד חשבוניות וקבלות דיגיטליות, ולנהל את הכל ממקום אחד".
"זו הסיבה שבחרנו לאחד את פעילותן העסקית של החברות המובילות בתחום. אנו בהחלט מתרגשים להודיע היום על רכישה נוספת והצטרפותה של חברת EZcount לחברת Hyp . כבר בעוד מספר שבועות, נוכל להתחיל לראות פירות של החיבורים בין החברות, כאשר, למשל, בקרוב כל קופות כספיט יתממשקו למערכת החשבוניות של EZcount, וכל לקוחות EZcount יוכלו להתממשק לפתרונות התשלום הפשוטים והמהירים שלנו".
מימון הוסיף: "עולם התשלומים משתנה מיום ליום, אנחנו עדים לצמצום המזומן ומעבר לתשלומים דיגיטליים. הקורונה לימדה אותנו שכמעט כל בית עסק צריך גם נוכחות גם באון ליין ונוכחות רב ערוצית מול לקוחותיו ובמגוון אמצעי תשלום שרק יילכו ויתרבו בשנים הקרובות. כל המערכות האלו לא תמיד מדברות ומסתנכרנות ביניהן וכאן בדיוק Hyp נכנסת. אנחנו בטוחים, שיחד עם הצטרפות EZcount, אנחנו מתחילים היום עידן חדש בעולם פתרונות התשלום בישראל, ובטוחים שנצליח לאפשר לעסקים להתרכז בצמיחה והתרחבות שלהם, בלי דאגות לפתרונות התשלום שלהם".
בתי העסק הפועלים היום עם אחת או כל החברות שיאוחדו תחת Hyp, ימשיכו לקבל שירות מלא, כפי שקבלו עד כה עם אפשרות כמובן להרחיב את היקף השירותים הניתנים להם באמצעות החברה החדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה