מינויים

לצד האתגרים והמשבר התחבורתי, חריש תקלוט שחקן חיזוק מגבעתיים

לצד משבר התחברותי והאתגרים הרבים שניצבים בפני העיר הצעירה חריש, מושיק גולדשטיין המשנה לראש עריית גבעתיים, צפוי לקחת את המושכות ולהתמנות ליו"ר הועדה המיוחדת לתכנון ובנייה בעיר
מערכת ice |  8
מושיק גולדשטיין (צילום יחצ)

מושיק גולדשטיין נכנס לתפקידו כיו"ר הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה בחריש, היום(שני) התקיימה ישיבה מיוחדת בראשות יו"ר הוועדה היוצא דוד מגן ,ובהשתתפות היו"ר הנכנס משה גולדשטיין, וראש המועצה יצחק קשת.

מגן אשר צפוי לעזוב את תפקידו בשבוע הבא, מכהן כיו"ר הוועדה החל משנת 2014, לאחר שבמהלך כהונתו ניתנו 12,255 היתרי בנייה והצטרפו למעלה מ- 40,000 תושבים חדשים. זאת לצד  15,158 יחידות דיור, שטחי מסחר בהיקף של 550.000 מ"ר, 212 מבנה ציבור ו- 81 פארקים ירוקים שאושרו ע"י הוועדה לאחרונה. מגן ציין כי הוא בטוח שיתממש החזון של העיר חריש למנות בעתיד 60,000 תושבים.
 



היו"ר הנכנס מושיק גולדשטיין(57), בהשכלתו, בוגר מנהל עסקים מאוניברסיטת בר- אילן, וכן בעל ניסיון רב בניהול, ותכנון מוניציפאלי. הוא משמש כיום כמשנה לראש עירית גבעתיים וכן כמ"מ יו"ר ועדת המשנה לתכנון בעיר וכיו"ר החברה לפיתוח העיר. לצד כל אלו בעברו כיהן גם כמנכ"ל של רשת מזון עידן הטבע.


לצד תנופת הבניה עלייה מעיד קודמו, לגולדשטיין צפויים אתגרים רבים נוספים, זאת כאשר
חריש נחשבת כאחת הערים הפקוקות ביותר במדינה. היא תוכננה בהתחלה כעיר חרדית למרות מכרזים שצפו עיר מעורבת, וכתוצאה מכך ניכרת כיום תשתית תחבורתית בעייתית שלא מתאימה לאופן שבו נבנתה.
 

בדו"ח שפרסם בנושא מבקר המדינה ב2016, נכתב בין השאר כי : " לדעת משרד מבקר המדינה, בהיעדר אזור תעסוקה בחריש יתכן ששיעור לא מבוטל, יזדקקו ליותר מכלי רכב אחד, ובמצב זה ייווצר מחסור במקומות חנייה" וכן כי: " קצב התקדמות הפרויקטים התחבורתיים מפגר באופן ניכר אחר הצפי לאכלוס, כך שעולה חשש לעיכוב באכלוס, ופיתוח חריש כלפי דרום מחייב תכנון וסלילה של כביש ,שיתחבר לכביש 6 וישמש כניסה נוספת לחריש" , עוד נקבע כי : "עולה תמונה עגומה, ולפיה לא יהיה בשנים הקרובות מענה תחבורתי הולם לתושבי חריש וסביבתה, והדבר עלול לפגוע באיכות חייהם של התושבים ובהתפתחות העיר".

 


גולדשטיין התייחס למינוי ומסר: "אני מעמיד את כל הידע והיכולות שלי לקידום תנופת הפיתוח ובנייה של חריש. נמשיך במסורת התכנון והפיתוח של  חריש כיישוב עם חזות מרהיבה המשתלבת בטבע ובנוף הטבעי של האזור".


לוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה בחריש סמכויות ייחודיות המשלבות החלטות של וועדה מחוזית ומקומית, והיא פועלת מתוקף החלטת ממשלה - לקידום ופיתוח העיר החדשה חריש, בלוחות זמנים קצרים ובהתאם לחוקי התכנון והבניה.

תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מושיק גולדשטיין אוהב שוחד ושלמונים (ל"ת)
    טלי ארגמן 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    חריש בקשיש (ל"ת)
    אינעל דינה 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חריש גמורה
    אל תהיו תמימים 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדובר בעסקה של איילת שקד ויצחק קשת ראש העיר הביאו יסמן שיסייע ליציק לעבור את הבחירות ויחד איתו להוציא גורמים חזקים מהמערכת ולהשאר רק עם בעלי כיפות נאמנים כואב על חריש שנפלה לשלמונים......
    סגור
  • 2.
    אתם תהנו בחריש מהצדיק הנסתר
    הנוכל בעל הכיפה 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תלמדו מה זה צדיק חרדי אמיתי שמסווה את צדיקותו בכיפה קטנטנה כמו בנט
    סגור
  • 1.
    מושיק גולדשטיין אינו בוגר תואר רק בוגר לקיחת שוחד (ל"ת)
    ויוי וולפסון 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לא יפה זה צדיק נסתר מ לו צדיקים תראה את הגודל של הכיפה
    אינעל דינה 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פקק קולה ותראה כמה הוא משתדל להסתתר שלא ידעו שהוא צדיק יסוד בניין
    סגור
  • מה אתה יודע? שתף אותנו (ל"ת)
    אזרח 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טעות כבדה
    תם 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאמין שהוא תחת חקירה סמויה... האמת תצא לאור זה יכאב
    סגור