מינויים

טרוליון הודיעה על מינוי סמנכ"ל מוצר חדש

חברת הסטארטאפ הודיעה על מינויו של גיל מרכס. אייזיק הלר, מייסר שותף ומנכ"ל החברה: "בטוח שהניסיון הרב שהוא מביא איתו יעזור לנו לקדם את המוצר ולהמשיך להוביל את עולם החשבונאות שתקוע מאחור"
מערכת ice | 
גיל מרכס (צילום יחצ)
חברת הסטארטאפ טרוליון, שמפתחת פלטפורמה חשבונאית מבוססת AI לניהול ואוטומציה של תהליכי עבודה פיננסיים, מודיעה על מינויו של גיל מרכס לסמנכ"ל מוצר (VP Product) בחברה. מינוי זה מגיע בהמשך לתהליך התרחבות החברה, ולאחר שהשלימה לאחרונה גיוס של 15 מיליון דולר בסבב A.
גיל מרכס מביא עמו ניסיון של כ-15 שנים כמנהל מוצר ומנהל צוותי מוצר, וכיהן כסמנכ"ל מוצר בחברות שונות. גיל יצטרף לחברה על מנת להקים ולהרחיב את תחום ניהול המוצר.
גיל מרכס אמר לאחר המינוי: "הטכנולוגיה מעצבת את העולם שלנו ומקדמת תחומים שעד היום היו שמרנים ומסורתיים, כמו ראיית החשבון. אני נרגש להצטרף ל -Trullion, שזיהתה בעיה וצורך קיים בשוק הפיננסיים, ושמה לה למטרה לקדם את מנהלי הכספים ורואי החשבון ולסייע להם לייעל משמעותית את תהליכי עבודתם, כך שיתבצעו בצורה מהירה ומדויקת יותר".
אייזיק הלר, מייסד שותף ומנכ"ל החברה: "יחד עם ההתרחבות והגיוס האחרון, אנחנו שמחים לצרף לצוות שלנו את גיל. אני בטוח שהניסיון הרב שהוא מביא איתו יעזור לנו לקדם את המוצר ולהמשיך להוביל את עולם החשבונאות שתקוע מאחור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה