מינויים

אנה זק בג'וב חדש: איפה תופיע רק ל-VIP?

פארק השעשועים Magic Kass חונך לקראת החופש הגדול מתקנים חדשים ובמסגרת אירועי הקיץ בפארק, הזמרת שנמצאת בתקופה הלוהטת בקריירה שלה, תופיע בימי VIP
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק, vecteezy)
Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, יציע בחודשים יולי – אוגוסט אטרקציות חדשות, כולל הופעות בימי ה-VIP של אחת הזמרות העולות שנמצאת בתקופה החזקה בקריירה שלה, אנה זק.
באוגוסט וספטמבר יתקיימו בכל חודש שני ימי פעילות בסגנון VIP, הכוללים בנוסף לכניסה ועלייה למתקנים, גם הופעה של אנה זק. הכוכבת נבחרה לאחרונה לפרזנטורית הראשונה של  ה-Magic Kass, ותנחה יחד עם יעל שלביה את סדרת הרשת שתצטלם בקיץ הקרוב בפארקי שעשועים מקורים ברחבי העולם.
 
ה- Magic Kass ממוקם בפארק ישראל – מעלה אדומים ומשתרע על שטח של 13 דונם. הפארק הוא אחד מתשעת הפארקים המקורים היחידים בעולם כדוגמת דיסני, קרטונס נטוורק וניקולידאון. המקום מעניק חוויה בינלאומית לגדולים ולקטנים בדומה לפארקים מקורים בחו"ל.
זק רק לאחרונה התפוצצה בדירוג ההשמעות עם השירים החדשים שלה שהפכו לשיחות היום ולוו בטריקים שיווקים שתפסו היטב, כמו מספר הטלפון שלה שנשזר באחד השירים, עד שעשרות אלפי מעריצים שלחו לה הודעות שגרמו לקריסת המכשיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה