מינויים

חברת ההייטק הישראלית עם מינוי בהנהלת אגף משאבי אנוש

הבוקר פורסם כי מיכל אדם תמונה לסמנכ"לית משבי האנוש הגלובאלית של חברת פיוניר, יחד איתה תמר לידור תמונה לסמנכ"לית משאבי אנוש של החברה בישראל
מערכת ice | 
מיכל אדם (צילום גלית אסף)
חברת PAYONEER הודיעה על מינויה של מיכל אדם לסמנכ"לית משאבי האנוש הגלובאלית בחברה. בנוסף לכך גם תמר לידור מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש של הסניף הישראלי. כאמור אדם תוביל את תחום משאבי האנוש בחברה ותהיה אמונה על תכלול ופיתוח ההון האנושי המונה למעלה מ-2,000 עובדים של החברה ברחבי העולם, ביניהם ישראל, ארה"ב,  סין, הונג קונג, אנגליה ועוד.
 
חברת  Payoneer מציעה שירותי טרנספורמציית כספים דיגיטלית ברחבי העולם, אשר בין לקוחותיה נמנות חברות כמו Airbnb, Amazon, GOOGLE, eBay ועוד. בפעילותה, החברה מאפשרת לבעלי עסקים מכל העולם, לרבות מדינות עולם שלישי, למכור את מרכולתם לכל מקום אחר בעולם ולקבל תשלום במטבע המקומי, תוך התחשבות מלאה ברגולציה הפיננסית באותה מדינה.

תמר לידור (צילום: כפיר זיו)
 
כאמור מיכל אדם הגיעה  ל-Payoneer לפני למעלה מארבע שנים, במהלכן עיצבה את תחום משאבי האנוש בחברה ו"התאימה אותו לשוק ההיטק המשתנה". אדם היא בעלת תואר ראשון במדעי המדינה וגאוגרפיה מטעם אוניברסיטת "בר אילן" ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת "דרבי" שבאנגליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה