מינויים

אחרי גל גדות ובעלה: משקיע נוסף לאקס חדשות 13

עמית אדרי, לשעבר מנכ"ל משרד החינוך, מצטרף לחברת הסטארטאפ SAFE SCHOOL  של העיתונאי דורון הרמן ונשיא WIX ניר זהר, כמשקיע וכן כיו"ר הבורד המייעץ של חברה
מערכת ice |  1
גל גדות (צילום מסך יוטיוב: Movie Clips, Pixabay)
חברת הסטארט אפ SAFE SCHOOL הפועלת ליצירת אקלים דיגיטלי בטוח בבתי הספר הודיעה היום (שני) כי החליטה למנות את עמית אדרי ליו"ר ה-Advisory board של הסטארט אפ החינוכי. אדרי הוא תת אלוף במיל' המשמש כראש חטיבת הלוגיסטיקה במילואים באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צה"ל.
כמו כן, כיהן כמנכ"ל משרד החינוך בתקופתו של יואב גלנט ולאחרונה מונה אדרי ליו"ר המוסד החינוכי היוקרתי "תלמה ילין." אדרי יצטרף כשותף לחברה לאחר שהחליט להשקיע בסטארט אפ הפועל כיום במאות בתי ספר ברחבי הארץ.
 
דורון הרמן מנכ"ל ומייסד SAFE SCHOOL  מסר: "החברה מורכבת מאנשי חינוך לצד אנשי תוכן וחדשות ובכך יוצרת עולמות תוכן עשירים ורלוונטיים למציאות של הילדים ובני הנוער כיום. העובדה כי עמית אדרי מצטרף אלינו גם כשותף וגם כיו"ר הועדה המייעצת שלנו עם ההבנה העמוקה שלו בעולמות החינוך והניהול, יצעידו אותנו קדימה לקראת היעדים שהצבנו לעצמנו בישראל- להפוך את SAFE SCHOOL לפלטפורמת בסיס בכל בית ספר".
עמית אדרי טען: ״נעניתי בשמחה לפנייתו של דורון להתמנות ליו״ר הועדה המייעצת. חברת SAFE SCHOOL מביאה בשורה חשובה מאוד למערכת החינוך. תוספת שתחזק את מעמד המחנכים בישראל ותעניק להם כלים משמעותיים למיומנויות הנדרשות במאה ה - 21 בעולם ההוראה והלמידה משולבת דיגיטל בשילוב ההיבטים הערכיים, רגשיים וחברתיים הנגזרים מהם".
בין משקיעיה העיקריים, המייסד-שותף שלה, מייסד WIX ניר זהר ולאחרונה הצטרפו כמשקיעים גם השחקנית הבינלאומית גל גדות ובעלה ירון ורסנו. החברה מורכבת בעיקרה מעובדים מתחום החדשות והטלוויזיה ומאנשי חינוך מובילים. בחודשים הקרובים צפויה החברה לצאת לסבב גיוסים נוסף, לפני התרחבות פעילותה בישראל ופיתוח מוצרים חדשים עבור השוק הבינלאומי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי די עם כתבות היח״צ האלה, הרמן? אתה לא מעניין אף אחד (ל"ת)
    קול העם 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור