מינויים

קרן הנדל''ן תימורה מתרחבת: ממנה סמנכ''ל כספים חדש

קרן הנדל''ן תימורה מתרחבת, וממנה את רו''ח דניאל רוקח לסמנכ''ל הכספים. רוקח, ששימש מנהל כספים של חטיבת היזמות והמניבים בתדהר, יוביל את תחום הכספים בתימורה

מערכת ice |  1
דניאל רוקח (צילום אלון כהן)
קרן הנדל''ן תימורה ממשיכה להרחיב את פעילותה וכעת היא ממנה סמנכ''ל כספים: הקרן,
המתמחה ברכישה, השבחה וניהול השקעות בנכסי תעסוקה, תעשיה ולוגיסטיקה בישראל מינתה את רו''ח דניאל רוקח לסמנכ''ל הכספים של הקרן. במסגרת תפקידו, יהיה אחראי רוקח, בין היתר, על הדו''חות הכספיים של הקרן, עבודה שוטפת מול הגופים המוסדיים השותפים בקרן, דיווחים למשקיעים, ניתוחים כלכליים ותזרימי מזומן של הקרן בדגש על עמידה ביעדי IRR (שיעור תשואה פנימי). בהמשך הדרך, צפוי רוקח להקים בקרן מערך פיננסי אליו יגויסו בתוך כשנתיים 4-5 עובדים (חשבים ומנהלי חשבונות).
 
רוקח כיהן במהלך 7 השנים האחרונות כמנהל כספים ב''תדהר'', אחת מקבוצות הנדל''ן הגדולות בישראל, וניהל צוות של 18 עובדים. במסגרת תפקידו היה אחראי, בין היתר, על ניהול אגף הכספים בחטיבת היזמות והמניבים של הקבוצה, וניהול מחלקת כלכלה ובקרה, לרבות ניהול תקציבי פרויקטים ובחינת כדאיות פרויקטים. בין אמצע 2011 לתחילת 2015 כיהן כחשב בחברת אפריקה ישראל להשקעות, והיה אחראי בין היתר על עבודת החברה מול שוק ההון ורשות ני''ע. מלבד היותו רו''ח מוסמך, רוקח הוא בעל תואר שני של הטכניון MRE מגיסטר במקרקעין.
קרן ''תימורה'', שמאז תחילת השנה גייסה כ-300 מיליון ₪, הוקמה על ידי המנכ''לים עו''ד גיא שעיה ודודי נג'מי ובכוונתה ליצור פורטפוליו נכסים בהיקף של מיליארד שקל וחצי. לפני כחודש הודיעה הקרן על עסקה ראשונה: רכישת בית קורקס בקריית אתגרים שברעננה תמורת כ-110 מיליון שקל. קריית אתגרים הוא אחד מאזורי התעסוקה המבוקשים באזור השרון.
בתפקיד יו''ר ועדת ההשקעות של תימורה מכהן רועי יקיר, לשעבר מנהל ההשקעות הראשי ומשנה למנכ''ל הפניקס, ואילו בתפקיד יו''ר הקרן מכהן עודד שמיר, שניהל לאורך שנים חברות נדל''ן ציבוריות ביניהן מבני תעשיה, כלכלית ירושלים ונכסי אזורים. שמיר כיהן בעברו גם כיו''ר נתיבי ישראל ומכהן כדח''צ בחברות ציבוריות מובילות, בין היתר, דור אלון ועד לאחרונה במליסרון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פח של קרן (ל"ת)
    חזי 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור