מינויים

מנכ"ל משרד הכלכלה החדש: זה המחליף של רון מלכא

רון מלכא סיים את תפקידו בסוף חודש נובמבר כמנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, והשרה אורנה ברביבאי קידמה את אוהד כהן - מנהל מינהל סחר חוץ במשרד. בריאיון אחרון בתפקיד מלכא שם דגש על חיזוק רשות התחרות: "החלטת ממשלה שלא הספקנו"
מערכת ice | 
אוהד כהן (צילום שלומי אמסלם)
שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, הכריעה על זהותו של המחליף של ד"ר רון מלכא למי שיוביל את המשרד בזמן חילופי הממשלה. ברביבאי לא טלטלה את הסירה והחליטה על קידום של בכיר במשרד.
על פי ההחלטה, מי שימונה לתפקיד מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה הוא אוהד כהן - מנהל מינהל סחר חוץ במשרד. קידומו לתפקיד המנכ"ל מגיע על רקע החלטתו של מלכא הקודמת לסיים את תפקידו בסוף נובמבר.
כהן ימונה לתקופה של שלושה חודשים כבר החל מתחילת חודש דצמבר, או עד למינוי מנכ"ל קבע לתפקיד.
כזכור, ד"ר רון מלכא, 57, מונה לתפקיד מנכ"ל משרד הכלכלה ביולי שנה שעברה ונכנס לתפקידו באוגוסט באותה השנה על פי החלטת השרה ברביבאי. לפני כן שימש כשגריר ישראל בהודו. 
בריאיון אחרון בתפקיד באתר ice, התייחס מלכא לצורך שיש בחיזוק רשות התחרות: "השוק גדל ונעשה מתוחכם ורשות התחרות נמצאת בפיגור שצריך לתקן אותו. הרשות צריכה להיות חזקה ויעילה ומגיבה מהר. זה אומר לתת להם תקנים, תקציבים וסמכויות. למשל חוק לעידוד והקלה על היבוא המקביל לא הצלחנו להעביר קריאה שניה ושלישית שנתן לרשות סמכות לפעול נגד מי שפוגע ביבוא המקביל."אנחנו רוצים שלרשות יהיה שיניים. רצינו שהרשות תהיה עם חוקרים טובים, משפטנים טובים וכן הלאה שידעו להילחם ולהביא תחרות. ההצעה להחלטת ממשלה מוכנה. חיזוק רשות התחרות זו הייתה אמורה להיות החלטת ממשלה שלא הספקנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה