מינויים

Aporia ממנה את רֵע מיארה, יוצא גוגל AI, לסמנכ"ל מוצר

חברת הבינה המלאכותית הישראלית Aporia מודיעה על מינויו של רֵע מיארה לתפקיד סמנכ"ל מוצר. בעקבות התפקיד הוא מסיים את עבודתו בגוגל AI ומבצע עלייה ארצה מארה"ב
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום freepik)
חברת אפוריה (Aporia), העוסקת בבינה מלאכותית, מודיעה היום (ראשון) כי מינתה את רֵע מיארה לתפקיד סמנכ"ל המוצר בחברה, וזאת לאחר שסיים את תפקידו בגוגל AI בה הוביל את יוזמת הבינה המלאכותית.
במסגרת תפקידו החדש, מיארה יהיה אחראי לפתח את מפת הדרכים של מוצרי החברה. במסגרת זו יהיה עליו לזהות קשיים של הלקוחות ביחס לצרכי השוק. כמו כן, יוטל עליו לתרגם את הצרכים הללו לכדיי פיתוחים עתידיים במוצר.
 
במסגרת תפקידו החדש מיארה עלה חזרה בגיל 30 לישראל מארה"ב, ולו עשר שנות ניסיון בניהול מוצר טכנולוגי וידע בשיטות עבודה חדשניות. כאמור, מיארה סיים לאחרונה את תפקידו בגוגל AI וטרם זאת עבר בתור מנהל בכיר במחלקת המוצר בחברת IBM ווטסון. למיארה תואר בהנדסת חשמל ומדעי המחשב מאוניברסיטת ברקלי בארה"ב.
רֵע מיארה, סמנכ"ל המוצר ב-Aporia ציין כי: "קיימות השלכות חמורות לחברות שמעלות מודלים לייצור מבלי לבדוק שהם עובדים כראוי. אני שמח וגאה מאוד לעזור להביא לקדמת הבמה פלטפורמת ניטור והסבר פרדיקציות במטרה לעזור לאנשי המקצוע להבין איך המודלים שלהם עובדים בסביבת ייצור, וחשוב מכך, לארגונים להבין מה הערך האמיתי של המודלים שלהם. העלייה לישראל הייתה החלטה משמעותית מאוד עבורי אחרי 30 שנה בארה"ב, שם נולדתי וגדלתי. להיות חלק מהאקוסיסטם של הסטארטאפים בישראל נותן לי תחושת גאווה גדולה מאוד. בארה"ב לא תמיד הרגשתי שייך ומתאים, בעוד כאן, בפעם הראשונה בחיי, אני מרגיש שייך ובבית".
לירן חסון, מנכ״ל ומייסד שותף ב-Aporia הוסיף: "חשיבה מחוץ לקופסא וחדשנות מוצרית הינם מיסודותיה של אפוריה כמובילה בשוק ניתור ה- AI. רֵע מביא עמו ניסיון וידע רב בתחום מהחברות המובילות בעולם, גוגל ו-IBM והצטרפותו כמוביל תחום המוצר בחברה הינה אבן דרך משמעותית בצמיחתנו והרחבת ההשפעה של אפוריה בשוק ה-AI  הבינלאומי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה