מינויים

ברכות: סמנכ"לית חדשה בארגון שותפויות אדמונד דה רוטשילד

גלית הרמל היא בוגרת Bsc מהאוניברסיטה העברית ו-MBA מאוניברסיטת בר אילן, לה ניסיון עשיר בניהול פרויקטים וארגונים במגזר השלישי ומומחיות בניהול שותפויות עם משרדי ממשלה, רשויות מקומיות והמגזר העסקי
מערכת ice | 
גלית הרמל (צילום מיקה הרמל)
גלית הרמל מונתה לתפקיד סמנכ”לית תכניות המרחב המקומי בארגון שותפויות אדמונד דה רוטשילד. במסגרת תפקידה תנהל את תכניות הצוערים בשיתוף משרדי הפנים, החינוך והרווחה, את תכנית מאיצי תרבות בשיתוף משרד התרבות ואת תכניות המנהיגות לדרגי ביניים במרחב המקומי. 
הרמל היא בוגרת Bsc מהאוניברסיטה העברית ו-MBA מאוניברסיטת בר אילן, לה ניסיון עשיר בניהול פרויקטים וארגונים במגזר השלישי, ומומחיות בניהול שותפויות עם משרדי ממשלה, רשויות מקומיות והמגזר העסקי. היא החלה את דרכה כמייסדת ומנכ”לית עמותת נש”ר לקידום נוער וצעירים בסיכון באמצעות מיזמים עסקיים, בהמשך הצטרפה לג'וינט לאגף תבת לניהול תכנית מרכזי הזדמנות - מרכזי תעסוקה עירוניים לאוכלוסיות רווחה, ובתפקידה האחרון ניהלה את תחום תאום טיפול לזקן בקהילה באגף אשל.
 
הרמל מסרה: "אני גאה לקחת חלק בעשייה המשמעותית של ארגון שותפויות אדמונד דה רוטשילד, שמפעיל תכניות לפיתוח מנהיגות צעירה ומגוונת בכל רחבי הארץ. אני מאמינה שהמרחב המקומי הוא כר פורה לעשייה מחוברת לשטח, לרשויות המקומיות היכולת להתמודד עם אתגרים מורכבים ולהשפיע באופן ישיר על התושב. ככל שנחזק את הרשויות המקומיות בפריפריה ע”י השקעה בהון האנושי כך נשפיע על צמצום פערים ובניית חברה ישראלית טובה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה