יח"צ

לא רק צחוקים: זרובינסקי ייעץ לעמותה התומכת בניצולי שואה

יבגני זרובינסקי ישמש כיועץ התקשורת של עמותת 'יד עזר לחבר', המסייעת לניצולי שואה ומפעילה גם מוזיאון שואה בצפון
אלכסנדר כץ |  3
יבגני זרובינסקי (צילום דודי בלו)
אושיית הרשת והיועץ האסטרטגי יבגני זרובינסקי ישמש כיועץ התקשורת של עמותת יד עזר לחבר המסייעת לניצולי שואה. העמותה מעניקה קורת גג ליותר מ-120 ניצולים שחיו בעבר מתחת לקו העוני והיום הם זוכים למגורים נאים, 3 ארוחות ביום, מכון פיזיותרפיה, ליווי רפואי, טיפול סוציאלי ופעילויות חברתיות רבות.
בנוסף מפעילה העמותה את מוזיאון השואה הגדול ביותר בצפון ומהבודדים בעולם שבו מוצגים פריטים של ניצולים חיים, המתגוררים בבית החם של העמותה. זרובינסקי ייעץ גם למוזיאון.
'יד עזר לחבר' אינה מתוקצבת על ידי המדינה או הרשויות, וכל פעילותה ממומנת על ידי תרומות פרטיות. אחד האירועים המתוקשרים אותם מפיקה עמותת 'יד עזר לחבר' הוא טקס מלכות היופי של ניצולות השואה שמתקיים מידי שנה.
שמה של העמותה עלה לכותרות לפני כשנה, כשזו אירחה את בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו והעניקה לו תעודת הוקרה על פעילותו בעמותה. במקביל הוא מונה לחבר הנהלה בעמותה.
זרובינסקי הוא בעלים של משרד פרסום וייעוץ תקשורתי בצפון, שהפך בשנים האחרונות לכוכב ברשתות החברתיות - עם מאות אלפי עוקבים. בניגוד להומור המוכר שלו, הפעם מדובר בפרויקט שונה לחלוטין: "אני רואה בהנצחת זכר השואה, בהווה ובעתיד, חובה מקודשת ומודה למנכ"ל העמותה שמעון סבג על הזכות לסייע למטרה זו", סבג, שגם ייסד את 'יד עזר לחבר', מסר כי בעמותה "מקבלים בברכה את הצטרפותו של יבגני זרובינסקי לצוות העמותה ומאמינים שתרומתו תהיה חשובה ומשמעותית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בדיחה (ל"ת)
    יקי 08/2019/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אפילו אם הייתי חתול שנתקע על עץ בודד
    Wtf 08/2019/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא הייתי נותן לו לייעץ לי... מביך! מה הוא מבין בייעוץ תקשורתי? הוא כותב סטטוסים "מצחיקים" שכבר לא הצחיקו באמת שנים, וגם יש טענות שחלקם כלל לא שלו במקור (מכיר לפחות שניים שהראו צילומי מסך שהעתיק מהם)
    סגור
  • 1.
    אלוף עולם (ל"ת)
    משה 08/2019/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור