נדל"ן ותשתיות

איילת שקד ו"קרדן" בהישג מטורף: הפרויקט אושר להפקדה, מאות דירות ייבנו

חברת קרדן נדל"ן, בה משמשת שרת המשפטים לשעבר איילת שקד כיו"ר הדירקטוריון, מדווחת לבורסה כי הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה חיפה אישרה להפקדה בתנאים את תוכנית הפינוי-בינוי בטירת הכרמל. התוכנית כוללת זכויות לבנייתן של כ-734 יחידות דיור חדשות 
מערכת ice |  1
איילת שקד (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, מתוך אתר החברה קרדן נדל"ן)
חברת קרדן נדל"ן, אשר בה מכהנת שרת המשפטים לשעבר איילת שקד כיו"ר הדירקטוריון, מדווחת היום (שני)  לבורסה לניירות ערך על החלטתה  של הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז חיפה, לאשר להפקדה בתנאים את תוכנית הפינוי-בינוי הגדולה בטירת הכרמל.
מדובר בתוכנית פינוי בינוי בשטח של 42 דונם, במתחם ברחוב בן צבי, הכוללת זכויות להקמתן של כ-734 יחידות דיור חדשות בכ-8 מבנים שונים, לצד מבני ציבור ושטחים פתוחים. נכון לתאריך זה, חתומה קרדן נדל"ן, על הסכמי פינוי-בינוי מפורטים עם כ-85% מבעלי הזכויות בחלקה הצפוני של התוכנית.
 
תוכנית הפינוי-בינוי המדוברת, מתוכננת על ידי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ובהתאם להחלטת הוועדה המחוזית, יתכנו בה שינויים תכנוניים. לאחר אישור התוכנית, חברת קרדן נדל"ן מעוניינת לפעול לאישור תוכנית עיצוב אדריכלית וכן להגשת היתרי בנייה לביצוע הפרויקט.
קרדן נדל"ן היא חברת ייזום, תכנון ובנייה מהגדולות בישראל. זרוע ההתחדשות העירונית של החברה, מובילה מיזמים לשיקום וריענון מבנים ותיקים בשורה של ערים ברחבי ישראל. כך לדוגמה, בחיפה, שכנתה של טירת הכרמל, מקדמת כיום החברה לא פחות מחמישה פרויקטים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דלתות מסתובבות (ל"ת)
    ציפי 03/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור