נדל"ן ותשתיות

4 מלונות חדשים ייפתחו בישראל: פרויקט התיירות הענק נחשף

רשות מקרקעי ישראל, בשיתוף משרד התיירות, מפרסמת 2 מכרזי מלונאות ותיירות בערד בהיקף כולל של כ-720 חדרי אירוח, במסגרתם יוקמו 4 מתחמים לתיירות מדברית בעיר
מערכת ice | 
מלונות חדשים ייפתחו בישראל (צילום shutterstock, unsplash)
רשות מקרקעי ישראל, בשיתוף משרד התיירות, מפרסמת 2 מכרזי מלונאות ותיירות בערד בהיקף כולל של כ-720 חדרי אירוח.  מדובר במכרז פומבי ל-4 מתחמים לתיירות מדברית בערד.
המתחמים המשווקים במכרז מיועדים לתיירות והם חלק מתוכנית הגבעות המזרחיות בחלק הצפון מזרחי בערד על אם הדרך למצדה המתפרשת על כ-3,962 דונם ומיועדים לכ-168 חדרי אירוח.
 
מדובר בשיווק חדש של המתחמים אלה באזור הגבעות המזרחיות בערד כולל שטחים למתחמי תיירות מדבריים של כ-297 דונם שטחי תיירות ונופש, כ-3 דונם מתקנים הנדסיים, כ-36 דונם לתשתית דרכים וכ-3,626 דונם שטחים פתוחים. המכרז מיועד למומלצי משרד התיירות בלבד. 
את הבקשה לקבלת המלצה ממשרד התיירות יש להגיש בהתאם לתנאים ולתאריך אשר יפורטו בחוברת המכרז. המלצת משרד התיירות תינתן עד לתאריך אשר יופיע בחוברת המכרז, המלצה זו תצורף להצעה שתוגש למכרז, הצעה שתוגש ללא המלצת משרד התיירות תיפסל.
על המתחמים חלה תכנית 151/02/24, יעוד המגרשים הינו תיירות, יתר פרטי המכרז יפורסמו בחוברת המכרז. המועד האחרון להגשת הצעות הינו 30/12/2024 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק. על המציעים להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו. ההשתתפות במכרז דורשת הרשמה מראש באתר "ממשל זמין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה