נדל"ן ותשתיות

פרויקט הפינוי בינוי הענק יצא לדרך: "תואם את האסטרטגיה העסקית"

הוועדה המחוזית נתנה תוקף לתוכנית התחדשות עירונית בשכונת קריית יובל לבניית כ-600 יח"ד. מדובר בהתקדמות בפרויקט פינוי בינוי ענק של קבוצת אבני דרך. התכנית מציעה להרוס 153 דירות ישנות ולהפוך אותן ל-4 מגדלים חדשים בגובה 21 קומות. שמואל דנינו: "ירושלים מצויה בתנופת פיתוח מרשימה"
מערכת ice | 
פרויקט פינוי בינוי ברזיל בשכונת קריית יובל בירושלים (צילום evolve media)
התקדמות בפרויקט התחדשות עירונית ענק של קבוצת אבני דרך בשכונת קריית יובל ירושלים: הוועדה המחוזית לתכנון ובניה בירושלים נתנה תוקף לתכנית פינוי בינוי שיזמה קבוצת אבני דרך בקרית יובל, בירושלים. התכנית מציעה להרוס 153 דירות ישנות הבנויות ב-5 בנייני רכבת בני 4 קומות במתחם הרחובות ברזיל ואולסוונגר על שטח של כ-10 דונם.
על פי התכנית שקיבלה תוקף יבנו במקום הבניינים הישנים 4 מגדלים חדשים בגובה של 21 קומות מעל רחוב ברזיל, והם יכללו כ-600 דירות חדשות בסך הכל. בנוסף, כוללת התכנית התייחסות למרחב הציבורי בראייה כוללת של הצרכים הציבוריים של השכונה, בין היתר: מעון יום, גני ילדים, בית כנסת והפקעות לטובת הרחבת זכות הדרך לטובת הציבור וכן חזית מסחרית. 
 
שמואל דנינו, מנהל תחום תב"ע, אגף הנדסה בקבוצת אבני דרך: "אנו מברכים על ההתקדמות המשמעותית בפרויקט החשוב הזה. הפרויקט תואם את האסטרטגיה העסקית של החברה השואפת לחדש פניהן של שכונות מגורים בכל רחבי הארץ על ידי פרויקטים גדולים של פינוי בינוי".
"ירושלים מצויה בתנופת פיתוח מרשימה, ובפרט שכונת קריית יובל, שזה הפרויקט השני שלנו בה, העוברת חידוש ושדרוג משמעותיים, הן של המבנים עצמם והן של השלד העירוני לרבות הרחבת הדרכים, תוספת מבני ציבור ומסחר בקנה מידה שכונתי לרווחת תושבי המקום. מדובר למעשה בשדרוג איכות החיים של הדיירים הקיימים והחדשים כאחד. אלו בשילוב מיקום הפרויקט לכיוון הנוף הירוק המרהיב של שטחי 'אגן עין כרם' והתחבורה הציבורית שתתן מענה נגישות אטרקטיבי לתושבי השכונה, הופכים את השכונה למבוקשת במיוחד". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה