נדל"ן ותשתיות

קרסו נדל"ן חושפת את דוח ה-ESG: "התקדמות בתחומי האחריות החברתית"

החברה פרסמה את נתוני האחריות התאגידית לשנת 2023. החברה בולטת בענף בייצוג נשי 54% - מסך העובדים בקרסו הן נשים, ו-50% מחברי הדירקטוריון הן נשים. למעלה מ-90% מספקי החברה העיקריים הם כחול-לבן, 10% מהפריפריה. בשנת 2023 שולמו להם כ-50 מיליון שקל, לא כולל תשלום לקבלנים
מערכת ice | 
דן פרנס מנכל קרסו נדלן (צילום לני בן בשט)
חברת קרסו נדל"ן מקבוצת קרסו מפרסמת בשנה השנייה ברצף, את דוח ה-ESG (Environmental Social Governance) לשנת 2023, המפרט את פעילותה וביצועיה בתחומי האחריות התאגידית, הסביבתית והחברתית, לרבות ממשל תאגידי. החברה מפרסמת את הדוח מרצונה, והוא מציג את עיקרי הנושאים המטופלים על ידה, במסגרת רצונה לשקף לבעלי העניין את פעילותה בתחום.
עצם העובדה שהחברה בחרה להמשיך בפעילות החשובה גם בשנה מאתגרת כמו 2023, מעיד על מחויבותה והשקפת עולמה החברתית-סביבתית. לפי הדוח, היקף התרומות של קרסו לקהילה בשנת 2023 נאמד בכ-650 אלף שקל, לא כולל תרומות הקשורות למלחמת חרבות ברזל. מאז ה-7 באוקטובר קרסו תרמה כספים והקצתה משאבים לאוכלוסייה הנפגעת, למטרות שונות, בין פעילותיה נכללים הקצאת דירות מאובזרות לאכלוס משפחות מפונות מיישובי העוטף ומיישובי הצפון, מתן סיוע הומניטרי וסיוע לנפגעים בגוף ובנפש, סיוע ברכישת ציוד צבאי משלים לצה"ל; תמיכה בעסקים מיישובי הדרום; ייזום והשתתפות בימי התנדבות במשקים חקלאיים ביישובי העוטף ועוד.
 
לדברי החברה, קרסו מאמינה בשרשרת אספקה אחראית ונותנת עדיפות ברורה לספקים ישראלים. למעלה מ-90% מספקי החברה העיקריים הם כחול-לבן, 10% מהם מהפריפריה. בשנת 2023 שולמו לספקים ישראלים כ-50 מיליון שקל (לא כולל תשלום לקבלנים). מצבת כוח האדם של קרסו נדל"ן מונה 68 עובדים. החברה דוגלת בשוויון מגדרי ו-39 מהעובדים הן נשים (54% מכלל העובדים), ו-50% מחברי דירקטוריון החברה הן נשים.
החברה מקפידה לשמר עובדים בעלי ותק וניסיון – 56% מהעובדים הם בני 45 ומעלה, והוותק הממוצע של העובדים (ללא הנהלה) הוא 5.36 שנים. החברה גם נאבקת למניעת הטרדות מיניות ואפליה ובתקופת הדיווח לא התקבלה ולו תלונה אחת בתחום זה. דן פרנס מנכ"ל קרסו: "שנת 2023 שהתאפיינה בטלטלה ביטחונית, כלכלית, חברתית וערכית, לימדה את כולנו את החשיבות של שמירה על היסודות ואת הערך של המשכיות.
קרסו נדל"ן מחויבת לפעול באחריות ולשמור על חוסן כלפי העובדים, הלקוחות והחברה הישראלית כולה, מתוך הבנה כי בשעת חירום ישנה חשיבות יתרה להנעת המשק ולמבט קדימה אל פני העתיד. דוח ה-ESG מדגים כיצד המשכנו להתקדם ולהשתפר בתחומי האחריות החברתית, תאגידית וסביבתית, ואת פעילותנו מאז ה-7 באוקטובר לטובת כל הישראלים שנפגעו במלחמה".
 
דוח ה-ESG כולל בתוכו בנוסף מידע רלוונטי על אודות האופן שבו מתנהל הדיאלוג עם בעלי העניין (עובדים, לקוחות, בעלי מניות ומשקיעים, קבלנים ושותפים עסקיים, גופים ממשלתיים, רשויות מקומיות והתאחדות הקבלנים). הדוח כולל עוד מידע רב על פעילות החברה בתחומי האחריות התאגידית, על החזון והערכים שלה, המוניטין וההוקרה להם היא זוכה, פעילותה לשימור עתיד בר-קיימא של האנושות לפי יעדי הפיתוח של האו"ם, ניהול ממשל תאגידי תקין מול בעלי העניין ומול הלקוחות בהתבסס על יסודות של אתיקה ויושרה, התנהלות החברה לפי ערכי הקיימות וההגנה על הסביבה בפרויקטים שלה, ועוד.
דוח ה-ESG נערך לפי מתודולוגיית Global Initiative Reporting) GRI) ולווה על ידי MIRROR, חברת ייעוץ המתמחה בניהול ודווח ESG. תקופת הדיווח והפעילות בנושא הינם בגין פעילות החברה בתקופה שבין ינואר-דצמבר 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה