נדל"ן ותשתיות

מועדון הצרכנות הוט מכריז על כניסה לשוק הנדל"ן - כל הפרטים

מועדון הצרכנות הוט נכנסת לתחום הנדל"ן: מועדון הצרכנות הוט משיק לראשונה מסלול ייחודי לרכישת נדל״ן בינלאומי לחברי המועדון ובני משפחותיהם - הנה הפרטים
מערכת ice | 
נדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מועדון הצרכנות של הוט - משיק לראשונה מסלול ייחודי לרכישת נדל״ן בינלאומי לחברי המועדון ובני משפחותיהם.
המסלול כולל 5% הנחה ממחיר המחירון, ריהוט קומפלט ומיזוג אוויר מלא, ליווי פיננסי-משפטי מקצה לקצה ואפשרות למימון דרך בנק לאומי ובנקים מובילים בקפריסין.
המועדון פיתח את המסלול בעקבות עלייה חדה בפניות של חברים המעוניינים לבחון רכישת נדל״ן בחו״ל להשקעה או לבית חופשה. המסלול מציע לראשונה גישה לשני פרויקטי מגורים חדשים בעיר לרנקה שבקפריסין, בתנאים ייחודיים שאינם זמינים לציבור הרחב.
השנה האחרונה התאפיינה בגידול מתמשך בפניות של חברי הוט המבקשים הצעות והטבות להשקעות נדל״ן בחו״ל. לצד העניין הגובר, רבים ציינו חסמים בתהליך, בעיקר חוסר מסלול מסודר וליווי מקצועי. המהלך החדש נועד לספק מענה ישיר לצורך הזה.
המסלול נוצר במסגרת שיתוף פעולה יחד גם קבוצת קשרי תעופה, אחת מקבוצות התיירות הגדולות בישראל, וגם בין שגראוי ליבוביץ, מקבוצות הנדל״ן המובילות בארץ, בעלת ניסיון של עשרות שנים בפיתוח ובנייה של פרויקטים בישראל ובעולם.
להלן הפרויקטים המוצעים:
פרויקט Lumina Mare מציע חוויית מגורים יוקרתית על קו הים, במגדל בוטיק בן 20 קומות ו־54 דירות בלבד. הפרויקט ממוקם במרחק הליכה קצר מהטיילת ומהמרינה החדשה של לרנקה, מנוהל ברמת שירות של מלון 5 כוכבים וכולל בריכת גג אינסוף, אזור מסחרי, בתי קפה וחנויות בוטיק.
פרויקט Horizon Towers הוא קומפלקס מגורים באזור הנמל המתחדש של לרנקה, המשלב סביבת מגורים מודרנית עם מתקני פנאי, בריכות וספא, סמוך לטיילת החדשה. הפרויקט מהווה הזדמנות נוחה להשקעה או שימוש עצמי.
לרנקה הפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי הנדל״ן החמים במזרח הים התיכון. העיר נמצאת פחות משעה טיסה מישראל ועוברת פיתוח נרחב של המרינה, הנמל והטיילת. המחירים נמוכים משמעותית מישראל, התשואות על השכירות גבוהות (6%–8% בשנה), ומדובר במדינת EU עם רגולציה אירופית, ביטחון משפטי ומיסוי נמוך. עבור משקיעים ישראלים זו הזדמנות לרכוש נכס במיקום פריים, בשוק יציב, לפני עליות צפויות.
גנית הראל, מנכ״לית מועדון הצרכנות הוט, מסרה: "בשנה האחרונה אנו מזהים עלייה חדה בפניות של חברי המועדון לבדיקת רכישת נדל״ן בחו״ל. אחד האתגרים המרכזיים הוא חוסר הוודאות בתהליך. שיתוף הפעולה עם קשרי תעופה ושגראוי ליבוביץ נולד בדיוק כדי ליצור מסלול ברור ומקצועי לחברי המועדון, עם תנאים ייחודיים שלא קיימים לציבור הרחב".
מועדון הצרכנות הוט, שהוקם בשנת 1996, בעל ותק של 29 שנות פעילות, המועדון משרת בעיקר הנדסאים, אנשי טכנולוגיה ועובדי הייטק. המועדון מציע לחבריו הטבות והנחות במגוון תחומים כגון רשתות מזון,  דלק, תרבות ופנאי, מוצרי חשמל, אופנה,  רכב, מסעדות ומזון מהיר ,תיירות בארץ ובחו''ל ועוד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה