נדל"ן ותשתיות

קבוצת מור קיבלה היתר נוסף לפרויקט שלה באור עקיבא

חברת הנדל"ן השלימה את קבלת מלוא ההיתרים ל-6 המגרשים המהווים את מתחם א' בפרויקט אור ים, לבניית 370 יחידות דיור, מתוכן 225 יחידות "מחיר למשתכן" ו- 145 יחידות דיור למכירה בשוק החופשי וכ-1,500 מ"ר שטחי מסחר
כפיר אדר | 
פרויקט מור ים (צילום קבוצת מור)
בהמשך לדיווח מה-13 בינואר 2021, קבוצת MORE הודיעה היום (רביעי) כי התקבל היתר בנייה נוסף במגרש של החברה בפרויקט "MORE ים" בשכונת אור ים שבאור עקיבא - "פרויקט אור ים". בכך, הושלמה קבלת מלוא ההיתרים ל-6 המגרשים המהווים את מתחם א' בפרויקט אור ים, לבניית 370 יחידות דיור, מתוכן 225 יחידות "מחיר למשתכן" ו- 145 יחידות דיור למכירה בשוק החופשי וכ-1,500 מ"ר שטחי מסחר
.
כמו כן, התקבלו היתרי בנייה לשניים מתוך 5 המגרשים של מתחם ב' בפרויקט אור ים, לבניית 343 יחידות דיור, מתוכן 209 יחידות "מחיר למשתכן" ו-134 יחידות דיור למכירה בשוק החופשי. להערכת החברה ההיתרים הנותרים צפויים להתקבל בתחילת החודש הבא. אורתם סהר הנדסה בע"מ, חברת הבינוי שבבעלותה המלאה של החברה, תבנה את כלל יחידות הדיור בשני המתחמים בהיקף כולל של 6.425 מיליון שקל, ונכון למועד דיווח זה היא החלה בעבודות ההקמה.

מתחם פרויקט מור ים. קבוצת מור
נכון למועד דיווח זה החברה חתמה על הסכמי מכירה מחייבים ל-28 יחידות דיור שוק החופשי במתחם א'. המידע האמור לעיל ביחס לעלויות הצפויות מן הפרויקט האמור, הינו בבחינת מידע הצופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, אשר אינו בשליטתה המלאה של החברה ואשר התקיימותו בפועל אינה וודאית.
המידע מבוסס על המידע הקיים בחברה נכון למועד הדו"ח, וכן כולל הערכות ותכנונים של החברה אשר עשויים שלא להתקיים או להתקיים באופן שונה מהותית מתכנוני החברה, כתוצאה מגורמים שונים, שהעיקריים שבהם הינם שינויים לרעה במצב המשק ו/או במצב שוק הנדל"ן בכלל ו/או במצב שוק הנדל"ן המסחרי בפרט, ובפרט שניים באזור בו ממוקם הפרויקט הרלוונטי, וכן התממשות כל או חלק מגורמי הסיכון אותם צופה החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה