נדל"ן ותשתיות

עצירת היתרי הבנייה, הניצחון של הרצליה ואיפה הדירה הכי זולה?

העיר הרצליה אמנם קיבלה הכי מעט היתרי בנייה, אך התנחמה בניצחון נגד פיתוח הגן הלאומי אפולוניה, פ"ת וזכרון יעקב מתחדשות, אלקטרה נדל"ן כובשת את ארה"ב, הר החוצבים משתדרג וסלופארק עם משרד חדש. ice עם כל מה שקרה השבוע בנדל"ן
כפיר אדר | 
השבוע בנדלן (צילום View Point יחצ וUNSPLASH)
השדרוג בהר החוצבים יצא לדרך: עיריית ירושלים ביצעה עבודות לפיתוח המרחב הציבורי והחלפת תשתיות בכניסה המרכזית להר וברחובות המרכזיים - המרפא, זאב לב, ובחלק מרחוב קריית . על פי התכנון, יושלמו העבודות בחודש מרץ 2022. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מכרז שכונת פארק איילון באור יהודה הוכרע: ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל הכריזה על הזוכים במכרז לבניית 664 יח"ד ב-5 מתחמים בבנייה רוויה ושטחי מסחר בשכונת פארק איילון בעיר בשפלה. מי החברות שיקחו על עצמן את הפרויקט וכמה הן שילמו על כך? לידיעה המלאה לחצו כאן.
הניצחון של עיריית הרצליה: בית המשפט העליון קיבל את טענות עיריית הרצליה, הוועדה המקומית לתכנון ולבניה הרצליה וארגון "אדם, טבע ודין" נגד תכנית בנייה של 3,000 יחידות דיור ומבנים נוספים לצד פיתוח הגן הלאומי אפולוניה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
המשרד החדש של סלופארק: אפליקצית החניות העתיקה את המשרדים שלה מבית דגן למרכז העסקים של עזריאלי בחולון. לטענת החברה, המעבר חל בעקבות התרחבות החברה ומינויים שונים בהנהלת החברה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מי יותר זולה? דירת 4 חדרים נמכרה ב-2.165 מילון שקל ואחרת ב-1.720 מיליון שקל: באיזור עיר נמכרה הדירה היקרה יותר ובאיזו הזולה יותר? רמת גן ורחובות ראש בראש בקרב השבוע. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הסכם הגג באשדוד: אושרה תכנית הצעירים "בית בסיטי"כ-285 יח"ד ייבנו במסגרת הפרויקט בשטח של 17 דונם. ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "עיריית אשדוד, באמצעות מנהלת הסכם הגג ואגף ההנדסה, עושים הכל על מנת לתת מענה לזוגות הצעירים גם באמצעות  בניית יח"ד במרכז העיר". לידיעה המלאה לחצו כאן.
אושרה תכנית המתאר בזכרון יעקב: תכנית כוללנית שתיתן מענה ל-37 אלף תושבים עד 2040 אושרה על ידי הוועדה המחוזית בחיפה, כאשר היא כוללת תוספת של כ-330,000 מ"ר עבור שטחי מסחר, תעסוקה ותיירות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אלקטרה נדל"ן ממשיכה לכבוש את ארה"ב: הקרן רכשה מקבץ דיור בעיר יוסטון בטקסס תמורת כ-36.4 מיליון דולר, והגיעה לאחזקה של 7,667 יחידות דיור, ב-26 מקבצי דיור בדרום מזרח ארה"ב. סך הגיוס לקרן השלישית להשקעות במקבצי דיור בארה"ב שהושקה לפני כשנה וחצי בלבד הגיע לכ-860 מיליון דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
227 יחידות דיור חדשות בפתח תקווה: פרויקט ההתחדשות העירונית בשכונת אחדות באם המושבות אושרה על ידי ועדת התכנון והבניה העירונית בפ"ת, שהמליצה להפקיד את הפרוייקט לוועדה המחוזית. מה יקבלו הדיירים בתמורה לפינוי בתיהם? לידיעה המלאה לחצו כאן.
בהרצליה כבר לא בונים: רק 432 היתרי בנייה בהרצליה ב-2020. על פי נתוני הלמ"ס, מדובר בצניחה של 79% בכמות ההיתרים ביחס ל-2019. החלו להיבנות בעיר 462 דירות חדשות בלבד, לעומת 1,850 דירות שהחלו להיבנות ב-2019 – צניחה של 75%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הפרויקט שפיתה את האמריקאים: קבוצת רכישה מפתיעה: פרויקט נדל"ן מכר למשקיעים אמריקניים דירות בשווי של עשרות  מיליוני שקלים. מנכ"ל החברה המשווקת: "תוצאה של שיתוף פעולה בין שני יזמים חזקים. לידיעה המלאה לחצו כאן.

    תגובות לכתבה(0):

    נותרו 55 תווים

    נותרו 1000 תווים

    הוסף תגובה

    תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
    תודה.
    לתגובה חדשה
    תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
    חזור לתגובה