נדל"ן ותשתיות

קבוצת ביג רכשה עוד נכס מעבר לים ב-61 מיליון יורו

קבוצת הקניונים ומרכזי הקניות ביג רכשה נכס חדש בעיר קראגויבאץ' שבסרביה. הרכישה נעשתה באמצעות חברת הבת שלה ועתידה להניב 4.1 מיליון יורו בשנה
אריאל נוי | 
חי גאליס מנכ"ל ביג (צילום יחצ)
קבוצת ביג מרכזי קניות מדווחת כי חברת הבת שבעלותה CEE-BIG B.V חתמה על הסכם לרכישת קניון, מרכז מסחרי פתוח וזכויות בניה בסרביה בהיקף כספי כולל של כ-60.8 מיליון יורו.
העסקה בוצעה באמצעות רכישה של 100% מהון המניות של שתי חברות מטרה סרביות אשר כל אחת מהן מחזיקה במרכז מסחרי מניב וזכויות בנייה נוספות.
במסגרת זו רוכשת חברת הבת, קניון בעיר קראגויבאץ' בשטח להשכרה של 22,720 מ"ר בשיעור תפוסה של כ- 96%, אשר מניב רווח של כ- 4.1 מיליון יורו בשנה. בנוסף, לחברת המטרה הרלוונטית יש בעלות בקרקע צמודה עם זכויות לבנייה של כ- 6,500 מ"ר נוספים.
כמו כן, נכלל בעסקה גם מרכז קניות פתוח (פאוואר סנטר) בעיר קרושבאץ' בשטח להשכרה של כ- 8,700 מ"ר בשיעור תפוסה של כ- 100%, אשר מניב רווח של 1.1 מיליון יורו בשנה. בנוסף, לחברת המטרה הרלוונטית יש בעלות בקרקע צמודה עם זכויות לבנייה של כ- 1,800 מ"ר נוספים.
ביג מפעילה מרכזי קניות בארץ ובעולם, פעילה עם מרכזים מסחריים ושטחי נדל"ן. בארה"ב - 31% מפעילותה משקפים נכסים שם, 26% בישראל, 18% ברומניה, ולפני העסקה המדווחת 15% מנכסיה של ביג היו בסרביה.
חי גאליס, מנכ"ל ביג "סרביה נמצאת בימים אלו במגמת התאוששות מהירה מהקורונה, הפחתה של מגבלות הקורונה כמעט לחלוטין ואחוז מתחסנים גבוה, אשר להם השפעה חיובית על תחומי המסחר והכלכלה". לדבריו, סרביה היא מנוע צמיחה משמעותי "בהתאם לאסטרטגיית החברה שוקדים כל העת על איתור הזדמנויות להרחבת והשבחת הפרוטפוליו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה