נדל"ן ותשתיות

היסטוריה באשדוד: התחיל הביצוע של הסכם הגג

לפני כשלוש שנים נחתם  באשדוד, עם המדינה על תכנית הסכם הגג באשדוד החל שלב הביצוע לקידום הפרויקט, ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: " עתידה של העיר אשדוד טמון בצעיריה ובתושביה ואנו מקדמים את יישומו של הסכם הגג, במסגרתו יוקמו אלפי יחידות דיור בעיר"

אריאל נוי |  1
מינהלת הסכם הגג וחברת שרבט, פרויקט "בית בשדרה" (צילום מינהלת הסכם גג אשדוד)
לפני כשבועיים זכו שתי החברות "רמי צרפתי" ו"שרבט" במכרז על הקרקע שפרסמה רמ"י (רשות מקרקעי ישראל) להקמת פרויקט "בית בשדרה", שיוקם במסגרת הסכם הגג בעיר ויכלול 692 יחידות דיור, בתי ספר, גני ילדים, מעונות ומתנ"ס קהילתי לצד מסחר ותעסוקה. מחצית מהדירות מיועדות להימכר במחיר מופחת לזכאי משרד השיכון במסגרת הגרלה, אשר תציע לזכאים הנחה של עד 20% מערך הדירה בשוק. השכונה תיבנה בין שדרות בן גוריון, שדרות ויצמן ורחוב ז'בוטינסקי במקום מגרש האימונים לכדורגל, שיעבור למיקומו החדש בקריית הספורט העתידית.
כחלק מקידום הפרויקט התקיימו באגף ההנדסה בעיריית אשדוד אתמול (שלישי)  שתי הכנות לביצוע הפרוייקט בין מהנדס העירייה, דורון חזן, ראש מינהלת הסכם הגג אשדוד אייל דוידוביץ' לבין היזמים שנבחרו.
מהנדס העיר את הצוות המקצועי של אגף ההנדסה ומחלקת הרישוי, עמד על שלבי הקמת השכונה החדשה וציין "כי העירייה תסייע ככל שניתן בקידום התהליך".
ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ', הדגיש "העירייה אישרה את תכנית הבינוי ויחד עם המינהלת ויפעלו לקיצור ההליכים הבירוקרטים" 
עוד השתתפו נציגי חברת "שרבט", שלום וגיורא שרבט והאדריכל זוהר אלטמן ורמי צרפתי ציין כי החברה מקדמת שייבחר אדריכל על מנת לקדם את התכנון. 
ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "עיריית אשדוד פועלת ללא לאות לתכנון העיר ובנייתה למען הדורות הבאים. עתידה של העיר אשדוד טמון בצעיריה ובתושביה ואנו מקדמים את יישומו של הסכם הגג, במסגרתו יוקמו אלפי יחידות דיור בר השגה במתחמים רבים בעיר. אנו מתקדמים עוד שלב משמעותי בדרך להקמת השכונה החדשה 'בית בשדרה' ואני גאה בכך שהחזון העירוני מתממש לנגד עינינו ויצאנו לדרך"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסכם גג באשדוד
    אשדודי ותיק 07/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם מחירי דירות כמו באשדוד זה לעולם לא יהיה פיתרון לצעירים, הטייטל הוא רק סיסמת תפאורה. כמו כן, התשתיות באשדוד מצומצמות וגם אין ככ עבודה לצעירים
    סגור