נדל"ן ותשתיות

הרחבת פרויקט אאורה בן שמן יסדר לה מיליארד שקל?

החברה השלימה רכישת מגרש נוסף הצמוד לפרויקט "אאורה בן שמן" להקמתן של 102 יח"ד נוספות, כך שסך הכול תקים 602 יח"ד בשכונת נופי בן שמן החדשה בלוד. הרווח הגולמי צפוי להתקרב ל-200 מיליון שקל
אריאל נוי | 
אאורה בן שמן
חברת אאורה השקעות, חברה בייזום בניה למגורים בישראל מודיעה על אבן דרך נוספת בפרויקט גדול ומשמעותי. החברה השלימה את רכישת המגרש הנוסף הסמוך לפרויקט "אאורה בן שמן", בו תקים 102 יח"ד, בהינף אחד, במקביל לביצוע שכבר החל להקמתן של 500 יח"ד.
כבר היום נמכרו בפרויקט 350 יח"ד (כ-70%), והחברה מעריכה כי סך ההכנסות המשולבות בפעילות החברה בבן שמן צפויות לחצות 1 מיליארד שקל והרווח הגולמי צפוי לעמוד על כ-190 מיליון שקל. יש לציין כי למגרש הנוסף התקבל הסכם ליווי מגורם מממן, השיווק יחל בו ברבעון רביעי של שנה זו והבניה תחל בחציון השני של 2022.
על אף שהקמת 102 יח"ד תחל לאחר תחילת העבודות להקמת 500 יח"ד, הבניה של כלל יח"ד בבן שמן תסתיים במקביל, כיוון שהבינוי במגרש הנוסף נמוך יותר וזמן ביצועו קצר יותר. לאור תחילת הביצוע, החברה תחל בהכרה בהכנסות וברווחים ברבעון הנוכחי ותמשיך בכך מידי רבעון עד האכלוס שצפוי עד אמצע שנת 2024.
המכרזים האחרונים לקרקעות באזור שיקפו מחירי קרקע של כ-800 אלף שקל ליחידה, כך שלאור מחירי רכישת הקרקעות של החברה (כ-480 אלף שקל ליח"ד בממוצע) היא צופה כי הכנסות הפרויקט המשולב יושפעו לחיוב מעליית מחירי הקרקעות באזור.
פרויקט אאורה בן שמן, הכולל הקמת 8 בנייני מגורים הכוללים סה"כ 500 יח"ד, מרתפי חנייה וכ-1,800 מ"ר שטחי מסחר, ימשך כ-3 שנים. נכון להיום מכרה החברה כ-350 יח"ד מכלל 500 יח"ד בפרויקט וכן את כלל שטחי המסחר. השלמת רכישת הקרקע סמוכה נועדה להקמת 102 יח"ד נוספות, ששיווקן יחל ברבעון רביעי של שנה זו והקמתן תשתלב בהקמת כלל הפרויקט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה