נדל"ן ותשתיות

עסקת שיא ללאומי פרטנרס בנדל"ן: תשקיע 115 מיליון שקל

בנק לאומי ממשיך את מסע ההשקעות בשוק הנדל"ן באמצעות לאומי פרטנרס, יו"ר קבוצת אלדר ציין היום: "שיתוף הפעולה עם לאומי פרטנרס יאפשר לקבוצת אלדר להאיץ את פעילותה בענף תוך ניצול ההון האנושי, שדרת הניהול המקצועית הוותיקה והניסיון רב השנים בייזום, בנייה ושיווק של פרויקטים"
אריאל נוי | 
עמיר שאלתיאל יו"ר ומייסד קבוצת אלדר (צילום אייל יצהר, freepik)
חברת לאומי פרטנרס חתמה היום (שלישי) על הסכם עם קבוצת אלדר במסגרתו הבנק יכנס כשותף בקבוצה. העסקה בהיקף של 115 מיליון שקל כוללת רכישת מניות בשיעור של 5% ומרכיב חוב להמרה שיאפשר לה להגדיל את ההחזקה עד 20%. העסקה משקפת לקבוצת אלדר שווי של 200 מיליון שקל.
קבוצת אלדר בבעלות עמיר שאלתיאל מחזיקה במספר חברות העוסקות בקשת של פעילויות בתחום הנדל"ן ואכלסה בשנים האחרונות למעלה מ- 1000 יחידות דיור.
חברת אלדר שיווק, חברת שיווק הנדל"ן למגורים הגדולה בישראל בניהולו של רוני כהן שנוסדה בשנת 1999 ומכרה עד היום 27,000 דירות בהיקף כספי של 36 מיליארד שקלים. החברה מדורגת מזה 7 שנים כחברת שיווק נדל"ן בישראל.  כיום החברה משווקת כ- 100 פרויקטים חדשים עבור חברות כמו אזורים, רוטשטיין, אמריקה ישראל, לוינשטין, קרסו, זיתוני, אלעד ישראל. 
חברת אלדר השקעות העוסקת בייזום ובנייה בין השאר מקימה פרויקטים להשכרה ארוכת טווח בתל אביב במסגרת החוק לעידוד השקעות הון.
קבוצת אלדר מחזיקה יחד עם קבוצת אלייד בחברת מטרופוליס בניהולו של אודי בלום, חברה יזמית מובילה בתחום ההתחדשות העירונית המקדמת כ-5000 יחידות דיור בשלבי תכנון וביצוע, בתל אביב, גבעתיים, רמת גן, הרצליה רחובות ועוד.
עמיר שאלתיאל יו"ר קבוצת אלדר ציין היום: "שיתוף הפעולה עם לאומי פרטנרס יאפשר לקבוצת אלדר להאיץ את פעילותה בענף תוך ניצול ההון האנושי, שדרת הניהול המקצועית הוותיקה והניסיון רב השנים בייזום, בנייה ושיווק של פרויקטים".
לאומי פרטנרס הפכה בשנים האחרונות לאחת מחברות ההשקעה הגדולות במשק, עם פורטפוליו שהיקפו כ-4 מיליארד שקל, וכולל החזקות בתחום הפיננסים, נדל"ן, טכנולוגיה, קמעונות, ואנרגיה, מתוך מטרה להרחיב את מקורות הרווח מעבר לפעילות הבנקאית המסורתית, באמצעות השקעות בחברות ריאליות שהשבחתן העתידית תניב לה ערך בעת המימוש.
בתחום הנדל"ן לאומי פרטנרס השקיעה השנה כ-70 מיליון שקל בחברת הנדל"ן ICR שבבעלות ישראל קנדה, האחים נקש ורז עודד; וכ-60 מיליון שקל בחברת הנדל"ן אנגל אינווסט העוסקת בהתחדשות עירונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה