נדל"ן ותשתיות

פרויקט ענק לאאורה בלוד, ההכנסות הצפויות: מיליארד שקל

לפחות 620 יח"ד ושטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-25,000 מ"ר מתוכננים להיבנות על יד חברת אאורה שתשלם סך של כ-210-220 מיליון שקל תמורת הקרקע
אריאל נוי |  1
אאורה בן שמן
חברת אאורה השקעות, הודיעה על כניסה לפרויקט ענק נוסף. החברה רכשה קרקע פנויה וזמינה לתכנון מיידי בהיקף של 15 דונם, עם תב"ע בתוקף בעיר לוד להקמתן של לפחות 620 יח"ד וכן שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של 25,000 מ"ר הצפויים להיות מוחזקים כנכסים מניבים.
אאורה תפעל להגדלת היקף היח"ד בפרויקט בעוד כ-100 יח"ד תוך שמירה על תמהיל המותאם לקהל הרוכשים, לרבות בנייתן של דירות קטנות, ומתן אפשרות לרכישה יח"ד במחירים תחרותיים. בכוונת החברה להגיע לתחילת ביצוע בפרויקט בתוך כשנה.
תמורת הקרקע תשלם החברה כ-210-220 מיליון שקל כך שחלק יח"ד, משקף עלות קרקע של פחות מ-300 אלף שקל לקרקע, ליח"ד. את הבעלים הפרטים ייצגו גם בקידום התוכנית וגם בעסקה מול אאורה עורכי הדין זיו כספי ולירון רוט ממשרד גינדי כספי ושות אשר ימשיכו ללוות את אאורה עד למימוש הזכויות וחתימת ההסכמים מול הדיירים.
יאיר רביבו, ראש העיר לוד: "מדובר במתחם שקודם תכנונית בשיתוף פעולה בין אגף ההנדסה, החברה הכלכלית של העירייה  ובעלי הקרקע ויהיה הסנונית הראשונה בהפיכת מתחם תעשייה ישן בלב העיר למתחם אורבני, מעורב שימושים ומודרני שיכלול מגורים, תעסוקה, מסחר ופארקים רחבי ידיים. אנחנו נמשיך ללוות את המימוש בסטנדרטים הגבוהים שמאפיינים את העיר לוד".
עו"ד זיו כספי, שותף מייסד במשרד גינדי כספי ושות' ציין כי: "העסקה היא השלב המרגש במימוש הקרקע של לקוחותינו. והיא דוגמא כיצד יצירתיות וחשיבה רוחבית יכולה להפוך אזור תעשייה ומספר בניינים ישנים לתוכנית התחדשות עירונית אחת פורצת דרך שתייצר מתיחת פנים לכל האזור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי קונה דירה בלוד?! "לוד, כי אתה חובב פרעות" (ל"ת)
    פרעוני 08/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור