נדל"ן ותשתיות

בהשקעה של 100 מיליון שקלים: זו הקרקע שנרכשה במודיעין

קבוצת שיבולת המנוהלת ע"י ערן מרקוביץ', ויזם הנדל"ן תומר כץ הודיעו על השקעה משותפת בסך של 100 מיליון ש"ח בפרויקט שיבנו בעיר מודיעין
מערכת ice |  1
ערן מרקוביץ' ותומר כץ קבוצת שיבולת (צילום באדיבות קבוצת שיבולת, ענבר מרמרי)
קבוצת שיבולת המנוהלת ע"י ערן מרקוביץ', ויזם הנדל"ן תומר כץ רכשו קרקע בפארק הטכנולוגי במודיעין (ליגד) בשטח של כ- 7.2 דונם, לבניית מתחם לאחסנה ותעשיה בשטח של כ-16,000 מ"ר תמורת סך של כ-35 מיליון ש״ח. הפארק הטכנולוגי במודיעין ממוקם במיקום אסטרטגי בסמוך לשדה התעופה בן גוריון וצירי תנועה ראשיים (כביש 6, כביש 1 וכביש 443) ובקרבה לתחנת רכבת.
הפרויקט צפוי להיבנות בתחילת 2022 בהיקף השקעה מוערך בסך של כ-100 מיליון ש״ח . בנוסף, במקביל לתחילת הבניה, בכוונת החברה להשביח את הקרקע באמצעות הגדלת זכויות הבניה באלפי מ"ר נוספים שישמשו לתעשיה, מחסנים ומשרדים.
תומר כץ: "תחום הלוגיסטיקה והתעשיה בישראל נמצא בנסיקה משמעותית בשנים האחרונות. אנו רואים חשיבות רבה באיתור קרקעות לייזום בתחום הלוגיסטיקה והתעשיה, בדגש על סמיכות לצירי תנועה ראשיים וקרבה למרכזי אוכלוסיה. עסקה זו מצטרפת למספר עסקאות נוספות שביצענו בתחום הלוגיסטיקה והתעשיה באזור צומת מסמיה, אשקלון ובאר שבע".
ערן מרקוביץ': "רכישה זו מצטרפת לשורה של רכישות של קרקעות לתעשיה ולוגיסטיקה שקבוצת שיבולת ביצעה בשנים האחרונות, ויש לה חשיבות רבה באסטרטגיית הצמיחה של החברה, שחרטה על דגלה לבצע פרוייקטים איכותיים, במיקומים מרכזיים, ובמחירים נגישים ללקוחות קצה".
כאמור, לפני כשנה חברה בבעלות קבוצת שיבולת והיזם תומר כץ זכתה במכרז של מנהל מקרקעי ישראל במגרש בפארק תעשיה יואב בשטח של 27 דונם לבניית מתחם לוגיסטיקה ותעשיה בשטח של 46,000 מ״ר, בעלות מוערכת בסך של כ- 250 מיליון ש״ח. בניית הפרויקט צפויה להתחיל במחצית השניה של שנת 2022. שותפתה של החברה בפרויקט הינה חברת אלייד נדל״ן בניהולו של תמיר דגן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נהדר, במקום היי טק. עיר של מחסנים (ל"ת)
    מחסנוביץ 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור