נדל"ן ותשתיות

ספקית הקוד הבינלאומית תעבור ללוקיישן חדש. כמה שילמה?

רד האט מעבירה את משרדיה לאינפיניטי פארק. ספקית הקוד הפתוח תשכור במגדל החדש שיוקם במתחם ברעננה 4 קומות בסכום של 75 מיליון שקל. ומה תקופת השכירות?
מערכת ice | 
תמ"א 38 ברעננה (צילום ויקיפדיה)
חברת רד האט, ספקית הקוד הפתוח הבינלאומית, מעבירה את מרכז פעילותה למתחם אינפיניטי פארק ברעננה. החברה חתמה על עסקת שכירות בסכום של כ-75 מיליון שקל, וזאת לתקופה של עשר שנים. במסגרת הסכם השכירות תתפרש החברה על פני ארבע קומות המשתרעות על פני שטח של כ־8,000 מ"ר במגדל החדש שיוקם בפרויקט, שבבעלות החברות ריט 1 וס.ע.ן זהב.
 
על פי ההערכות, החברה תשלם דמי שכירות של כ-65 שקל למ"ר ברמת מעטפת, כך שהיא תידרש לבצע השקעה של עשרות שקלים נוספים למ"ר. חשוב לציין שכיום שוכרת רד האט עבור מרכז הפיתוח שלה שטח של כ־2,500 מ"ר של משרדים במרכז גמלא, הממוקם בחלקה המערבי של רעננה, בסמוך לפארק העירוני, וכן שטח קטן יותר של כמה מאות מ"ר במתחם רומס באזור התעסוקה הצפוני של העיר.
המשמעות היא שהמעבר למגדל החדש בפרויקט יכפיל פי 3 את שטח המשרדים שלה, וכפועל יוצא מסתמן גיוס נוסף של עובדים, כאשר כיום מעסיקה החברה למעלה מ-500.
אינפיניטי פארק רעננה מוכר כמתחם משרדים, הכולל שני מבנים המשמשים כבר שנים את חברת אמדוקס. יצוין כי בעקבות המעבר המתוכנן של אמדוקס לקמפוס חדש באזור התעסוקה הצפוני של רעננה, בכוונת היזמים לבצע שיפוץ כולל למבנים הקיימים וכן להקים מגדל חדש בגובה 32 קומות.
 
לאחר סיום הקמת המגדל יכלול הפארק 150 אלף מ"ר בשלושה מבנים. מלבד רד האט, שכרו שטחים משמעותיים במגדל גם מיינדספייס, רשת חללי העבודה הגמישים, ששכרה 6,000 מ"ר במקום, ונס טכנולוגיות, ששכרה כ-9,000 מ"ר. רד האט נכנסה לישראל בשנת 2008 לאחר רכישת חברת קומראנט הישראלית תמורת 107 מיליון דולר. בהמשך, בשנת 2018, נרכשה על ידי IBM תמורת 34 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה