נדל"ן ותשתיות

נמכר הבניין המיתולוגי של משרד החינוך, וזה הסכום ששולם

קבוצת משקיעים בהובלת מור גמל ופנסיה רכשה את מגדל לב רם בירושלים בכ-300 מיליון שקלים. קבוצת המשקיעים כוללת את אנשי העסקים החרדים מרדכי בריסק וישראל קליין. המגדל משמש כמשרדים הראשיים של משרד החינוך, ובכוונת המשקיעים לקדם תב"ע חדשה לצרכי מגורים
מערכת ice |  3
משרד החינוך (צילום ויקיפדיה)
האם המשרדים הראשיים ששימשו במשך עשרות שנים את משרד החינוך ישנו את ייעודם? ייתכן מאוד. מגדל לב רם בירושלים, הבניין המיתולוגי של משרד החינוך, נמכר לקבוצת משקיעים בהובלת מור גמל ופנסיה ואנשי העסקים החרדים מרדכי בריסק וישראל קליין. שווי העסקה המסקרנת מוערך בסכום של כ-300 מיליון שקלים.
 
הבניין, שנרכש מחברת אלדן פתוח, מושכר כיום למדינת ישראל, ומשמש כמשרדים הראשיים של משרד החינוך למעלה משלושה עשורים. בכוונת המשקיעים לקדם תב"ע חדשה למתחם לצרכי מגורים.
חשוב להדגיש כי מדובר בעסקת נדל"ן גדולה שניה בירושלים שנעשית בשנה האחרונה בהובלת קבוצת המשקיעים, שעמדה גם מאחורי העסקה לרכישת מתחם מאפיית אנג'ל במרכז ירושלים, עליו עומד להיבנות פרויקט הדגל של בירת ישראל בעשור הקרוב שכולל מתחמי מגורים, תעסוקה, מסחר וצרכי ציבור.
עבור מור גמל ופנסיה מדובר בצעד נוסף במסגרת הרחבת הרכיב הלא סחיר בהשקעות שמבוצעות עבור הלקוחות. החברה נכנסה בשנים האחרונות כשותפה פיננסית לפרויקטי נדל"ן שונים, בין היתר בפרויקטים של קנדה ישראל בשערי צדק בירושלים, בית ירוקום ברמת גן ומתחם בנק לאומי בתל אביב, וכן בפרויקטים של קבוצת חג'ג' במתחם סומייל ובשכונת בבלי.
 
את בעלי הקרקע, שבהם גם חברת הביטוח הראל, ייצגו עו"ד ורד גיטרמן ממשרד גולדפרב-זליגמן, ואת קבוצת הרוכשים ייצגו עוה"ד דורון טאובמן ויעל גל ממשרד כספי ושות', ועוה"ד רועי גרוס ואדווה בן אור ממשרד ארדינסט.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ולאן יעבור משרד החינוך?? (ל"ת)
    עמי 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אפשר לסגור אותו (ל"ת)
    גידי 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למיחזור או לאספנות (ל"ת)
    ירוק 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור