נדל"ן ותשתיות

הראל ויזל מצא בית חדש. לאן תעבור קבוצת פוקס?

קבוצת פוקס הודיעה כי היא מנהלת מו"מ בקשר עם הסכם לרכישה והשכרה של בניין משרדים בפתח תקוה. הקבוצה, שהחל משנת 2006 משרדיה העיקריים ממוקמים במתחם איירפורט סיטי, הודיעה כי בכוונתה לרכוש 50% משטח של כ-30,000 מ"ר בבניין המשרדים הראשון בפרויקט ביג פתח תקוה
מערכת ice |  3
הראל ויזל פוקס (צילום דימה טליאנסקי)
קבוצת פוקס דיווחה היום (שלישי) כי היא מנהלת מו"מ עם ביג מרכזי קניות בע"מ בקשר עם עסקה, במסגרתה תרכוש החברה מביג 50% משטח של כ-30,000 מ"ר בבניין המשרדים הראשון, אשר יקום במסגרת פרויקט מתחם ביג בפתח תקוה. בכוונת הקבוצה לאכלס, בעסקת שכירות בשטח שיהיה בבעלות המשותפת, את כלל משרדי החברה, את המטה וההנהלה של החברה, מותגי החברה וחברות המוחזקות על ידה.
כמו כן, במסגרת העסקה, תינתן לחברה אופציה לרכישת 50% מיתרת השטחים בבניין (הבניין כולו יכיל כ-60,000 מ"ר והאופציה כאמור הנה ביחס לכ-15,000 מ"ר נוספים).
 
הפרויקט ימוקם במתחם ביג על ציר רחוב ז'בוטינסקי בעיר פתח תקוה, ותחילת בנייתו מתוכננת בסוף שנה זו. בשלב זה, מועד האכלוס של הבניין הראשון בפרויקט מתוכנן לסוף שנת 2026-תחילת שנת 2027. לפי התכנון, הפרויקט יהיה פרוס על פני שטח של כ-63 דונם, ויכלול עירוב שימושים (כ-250,000 מ"ר תעסוקה, 65,000 מ"ר מסחר, 10,000 מ"ר מלונאות ו-150,000 מ"ר חניונים). 
את תכנון הפרויקט יוביל משרד האדריכלים הבינלאומי 35L, שחתום על פרויקטים בינלאומיים מוכרים, ביניהם מרכז הקניות מקינייסטה בברצלונה ואצטדיון ריאל מדריד ולצידם ישתף פעולה בהובלת הפרויקט האדריכל הישראלי אבנר ישר.
 
הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל קבוצת FOX: "פוקס תהיה אחת מקבוצות הקמעונאות המובילות בעולם ואנו ממשיכים בהיערכות לצמיחה והתרחבות החברה. מהלך המעבר למשרדים חדשים מהווה המשך ישיר לתכניות האסטרטגיות של הקבוצה ותואם את קצב הצמיחה וההתפתחות של הקבוצה בשנים האחרונות. זהו צעד נוסף ומשמעותי לחיזוק הקבוצה ולעמידה במטרות שהצבנו לעצמנו".
חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, ציין כי "אנו שמחים כי שיתוף הפעולה הנהדר שבין החברות הוביל לעסקה יוצאת דופן שמחזקת ומחדדת את שיתוף הפעולה המוצלח שבין הצדדים לעוד שנים רבות".
קבוצת פוקס וביג מציינות שיתוף פעולה ברמה המסחרית לאורך שנים רבות, החל מפתיחת חנות פוקס הראשונה בביג באר שבע בשנת 2001 ועד היום, עם פריסה של כ-100 חנויות של מותגי קבוצת פוקס בכל 22 מרכזי הקניות של ביג בישראל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חזיר יבלות שהרס את ענף הספורט.
    ותיק בענף. 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין כיצד הממונה העלוב על ההגבלים נותן לזכיין של פוט לוקר להיות גם המשווק של נייק בישראל ומפעיל רשת החנויות של המותג. האפסים מנייק לא מבינים עם איזה גוש פסולת הם נפלו.
    סגור
  • 2.
    עוד תגיע ההתרסקות הענקית של החזיר התאוותן
    בכיר בענף. 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שרשות ההגבלים בעסקיים רופדה במעטפות שי לחג והניחה לחזיר בר להשתלט על שוק הספורט בישראל. בקרוב נפילת המאה דרך חנויות נייק בישראל .
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד! לא רואה אף אחד ממטר (ל"ת)
    אורן 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור