נדל"ן ותשתיות

שפיר מגורים זכתה במכרז אטרקטיבי, וזה הסכום שתשלם

הישג נוסף לשפיר הנדסה בתחום הבנייה למגורים - זכתה במכרז של רמ"י להקמת שטח תעסוקה ומסחר בצומת סביון ותשלם לה עבור הזכויות 175 מיליון שקל. במסגרת המכרז שפיר תתכנן, תפתח ותבנה שטח תעסוקה ומסחר בשטח כולל של כ-50,000 מ"ר
מערכת ice | 
שפיר הנדסה (צילום פייסבוק שפיר הנדסה)
חברת שפיר מגורים, מקבוצת שפיר הנדסה ותעשייה בע"מ, הודיעה כי זכתה במכרז פומבי שפרסמה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לרכישת זכויות חכירה במתחם בשטח של כ- 13 דונם בצומת סביון (קריית אונו) הנמצא במיקום מרכזי תחבורתי ועסקי. שפיר תשלם לרמ"י עבור הזכויות בפרויקט הענק סכום שיעמוד על 175 מיליון שקל.
במסגרת הפרויקט, שהינו בייעוד תעסוקה ומסחר, בשטח בנייה עילי כולל של כ-50,000 מ"ר למסחר ומשרדים בו ייבנו בין היתר 13 קומות וקומת קרקע. מדובר בפרויקט חשוב לשפיר מגורים בתחום התעסוקה, כאשר האזור הנבחר לביצוע הפרויקט הינו שטח גדול באזור מרכזי ומבוקש (צומת סביון) המחבר אזורים רבים במרכז הארץ, בין ערים מרכזיות ובין כביש 4 וכביש 40 המרכזיים.
 
כמו כן, מדובר באזור שיהיה מבוקש מאוד בשנים הקרובות גם בשל סמיכותו לתוואי הקו הסגול של הרכבת הקלה, אשר גם אותו נבחרה חברת שפיר לבנות ולתפעל.
השטח שעתיד להיבנות באזור המדובר ייפרס כאמור על 50,000 מ"ר, יהווה בית תעסוקתי לאלפי עובדים מהחברות הגדולות בישראל וכן ישמש למסחר ולדיור מאות תושבים ואזרחים כל העת. על פי תנאי המכרז, ביצוע הפרויקט אמור להימשך כ-48 חודשים ממועד קבלת החזקה בשטח מרמ"י.
 
טלי כהן, סמנכ"ל שיווק שפיר מגורים: "הביקוש לשטחי תעסוקה במרכז הארץ גדל כל העת, ואנחנו ב"שפיר מגורים" שמחים להצטרף גם לתחום זה בבניין הארץ. השטח הגדול שנקים בצומת סביון יוכל להעסיק אלפי עובדים מהחברות הגדולות בישראל. אין לנו ספק כי התושבים בערים הסמוכות ייהנו גם הם משטחי המסחר שיוקמו במתחם. מדובר בבשורה אמיתית לתושבי המרכז".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה