נדל"ן ותשתיות

בעלות 261 מיליון שקל: רכבת השלום תהפוך למרכז תחבורתי

אמות הגישה הצעה בסך 261 מיליון שקלים לחכירת מגרש מרכזי ברחוב השלום: "המתחם  יתמצב בעתיד כמרכז העסקים הראשי של מדינת ישראל", בעירייה עדיין לא הכריזו על זוכה במכרז
מערכת ice | 
דרך השלום (צילום בן אברהם)
אמות השקעות מקבוצת אלוני חץ, הודיעה הבוקר (שני) כי הגישה הצעה במכרז של עיריית תל אביב לרכישת מלוא זכויות החכירה (49 שנים עם אופציה להארכה ב-49 שנים נוספות) במתחם בשטח של כ-3.2 דונם ברחוב דרך השלום בתל אביב.
לדברי החברה לאחר שבוצע הליך מעטפות פומבי, עלה כי הצעתה בסכום של כ-261 מיליון שקלים, בתוספת מע"מ, הינה ההצעה הגבוהה ביותר, למרות זאת נכון לכתיבת שורות אלה לא התקבלה הודעה מטעם עריית תל אביב על הזוכה במכרז.
 
המתחם, מיועד למגורים, תעסוקה ומסחר, וכיום בנויים בו שני מבנים, האחד, בשטח של כ- 3,100 מ"ר, לשימור מחמיר והשני, בשטח של כ- 2,300 מ"ר, לשימור חלקי, כמו כן קיימת תכנית מאושרת (תב"ע) לבניית 15,845 מ"ר ברוטו עילי, בהם 9,507 מ"ר ברוטו עילי למגורים ל- 94 יח"ד, 4,754 מ"ר ברוטו עילי לתעסוקה, 1,584 מ"ר ברוטו עילי למסחר ושטחי שירות תת קרקעיים בשטח כולל זהה.
 
שמעון אבודרהם, מנכ"ל אמות: "בצומת השלום בתל אביב יוקם המרכז התחבורתי הראשי של מדינת ישראל. להערכתנו המתחם המתפקד היום כמע"ר תל-אביב יתמצב בעתיד כמרכז העסקים הראשי של מדינת ישראל וברכישה זו אמות ממשיכה להעמיק את נוכחותה במתחם. במציאות תכנונית המיישמת ברוב הפרויקטים המשמעותיים לתעסוקה עירוב שימושים, כניסת החברה לפעילות הכוללת מרכיב מגורים הכרחית להמשך התפתחותה וצמיחתה. בכוונתנו לפעול במרץ לקידום הפיתוח, התכנון וההקמה של הפרויקט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה