נדל"ן ותשתיות

ליברמן בהצהרה: "מקווה שנראה ירידה או עצירה במחירי הדירות"

אור בקצה המנהרה? שר האוצר דיבר בכנס רואי החשבון באילת ואמר: "רכיב הקרקע הוא בין 30%-60% מהמחיר הסופי של הדירה. אם נעמוד בזה, מקווה שנראה ירידה או לפחות עצירה במחירים"
מערכת ice |  5
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90)
האם ניתן לראות את האור בקצה המנהרה בכל הקשור למחירי הדירות? עוד חזון למועד, אלא שהיום (שלישי), במהלך כנס לשכת רואי החשבון באילת, שר האוצר אביגדור ליברמן אמר כי הוא צופה שמחירי הנדל"ן ירדו, או לכל הפחות ייעצרו, כבר בסוף השנה. 
"תראה מחירי הנדל"ן זה רק דבר אחד – אנחנו לא יכולים להוריד את מחירי הברזל והאלומיניום לכן אנחנו מטפלים במחיר הקרקע וכמובן בכל הבירוקרטיה באמצע" אמר שר האוצר במהלך הכנס באילת.
 
ליברמן הוסיף: "רכיב הקרקע הוא בין 30%-60% מהמחיר הסופי של הדירה. אם אנחנו נעמוד בזה, אני מתכוון בתחילת שבוע הבא שנסכם את התוכנית הכוללת בנושא הנדל"ן, אני מקווה שבסוף השנה נראה כבר עצירה או ירידה במחירי הדיור".
אתמול (שני) פרסמנו כי בסביבתו של שר האוצר אומרים כי תפקידה של הממשלה לטפל בצד ההיצע כדי להתמודד עם אתגרי מחירי הדירות. באשר לצד הביקושים ניתן מענה על ידי בנק ישראל. "אנחנו סומכים על שיקול הדעת של הנגיד בכל הנוגע לגובה הריבית כדי לטפל בצד הביקוש לנדל"ן".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מי זו
    שרה 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא יעזור לך כלום בגללך משפחות אין להם איך לגמור את החודש . אם כל ההעליות.לא יסלחו לך . גם לקחת את המנדתים של שתים וחתי מליון איש.מי בחר בכם בכלל. הרסתם את הדמוקרטיה. יש מיתון בדרך הדולר עולה הרבית עולה .פשיטות רגל בגללך.כל אתה טיפש לא מבין בכלום.מליונים נתת לכל מי מאיים לעזוב..מה נראה לך העם טיפש.כי אתה יודע אתה אף מהכנסת .אם בנט שקד סער.זה המתנה הכי יפה עבור הימין.לא יסליחו לך ולחברים שלך. צוחק מי צוחק בסוף.
    סגור
  • 4.
    ירידת מחירים
    רותי 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא לבלום את המחיר להוריד את המחיר כל אלה שמהרו לקחת משכנתא זה רק עניין של זמן שהם יקרסו כלכלית לא יכול להיות שקבלנים מרוחים כל כך הרבה אין ספק שמגיע להם אבל לא בקנה מידה כאלה זה רק אומר כמה קשה לקנות דירה במחירים כאלה מופקעים והזוגות הצעירים לא יצליחו לעמוד בנטל של דירה
    סגור
  • 3.
    ארוך אולם ראוי
    רוזה 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חרף הניסיון המסוכן שנעשה בשנים האחרונות אשכרה להנדס את התודעה של דעת הקהל בישראל, ההפגנות הבוטות, בשירות ההגמוניה והכוח על חשבון המסורת והחלשים, השנאה המחויכת, ההתנשאות על היהדות אל מול החנופה אל דתות אחרות, השלטים מלאי האיבה, גניבת הדעת והכספים, חוסר הניסיון הזועק, היעדר הביטחון האישי, השטנה המעודנת, ניסיונות ההפללה חסרי התקדים, הזלזול המעליב, האיומים העקיפים, הקיצוניות במסווה של ליברליות, האידאולוגיה המכורה, המניפולציות הזולות, הזלזול באינטליגנציה של אזרחי המדינה, היעדר עמוד השדרה המנהיגותי, הפוליטיקה המכוערת, ההסלמה הביטחונית והעלמת העין מהאיבה המשתוללת בין כלל אזרחי המדינה, הקנאות העיוורת, האופורטוניזם הנמוך, מכירת העקרונות (אם היו כאלה), הספסרות בקולות ובכספי המדינה, ההסתה הסמויה במסווה של נקיטת עמדה ועוד ועוד ועוד, חרף כל זאת ושכאלה – רוב הציבור בישראל בחר בעבר ובוחר בהווה במפלגת בליכוד (המפלגה הגדולה והיציבה ביותר בהיסטוריה של המדינה EVER. ותבדקו זאת..), ובעומד בראשו, נתניהו. שוב, בליכוד ובעומד בראשו, נתניהו. זאת עובדה. ולא, לא במי מהנערים והנערות האופורטוניסטים\הפוחזים\הפושעים\
    סגור
  • 2.
    ירידה במחירי הדירות
    סטנלי 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל שרי האוצר אמרו אותו הדבר,והמחירים רק עלו בטירוף,האמת המדינה לא דואגת לזוגות הצעירים ולחיילים משוחררים, את הבטחה שלך תרשום על הקרח
    סגור
  • 1.
    כושל
    קובי 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בנתיים כל מה שאתה נוגע רק עולה
    סגור