נדל"ן ותשתיות

גדעון סער ביקר בעיר המתפתחת בשרון: "הדלת שלי פתוחה"

עיריית כפר יונה אירחה את שר המשפטים וסגן ראש הממשלה, גדעון סער. על הפרק: התמודדות עם עומסי התנועה והצורך בתקציבים לחינוך
אור בוקר | 
שושי כחלון כידור וגדעון סער (צילום דוברות עיריית כפר יונה)
סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, גדעון סער, התארח השבוע באחת הערים המתפתחות ביותר באזור השרון, כפר יונה. ראש העירייה, שושי כחלון כידור, הציגה בפניו את האתגרים עימם מתמודדת העיר, ביניהם הקפאת פרויקט כביש עוקף 57 צפון, עומס תנועת כלי הרכב ברחוב גילה בשכונת גבעת אלונים, הצורך בקבלת תקציבים להקמת מוסדות חינוך, המחסור בהכנסות מתעסוקה, ועוד.
השר סער שאל שאלות, רשם את הדברים והבטיח שישוחח עם שרת התחבורה, מרב מיכאלי, כדי לקדם את פרויקט הכביש העוקף, וכן עם שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון. ראש העירייה ציינה לחיוב את שיתוף הפעולה עם שרת החינוך, שביקרה בעיר לפני כחודשיים, והדגישה את נכונותה לסייע, כמו גם את הקשר האישי הרציף ביניהן.
 
לאחר הביקור בעירייה, המשיך השר סער לבית הספר השש שנתי "איש שלום", שם נפגש, לבקשתו, עם תלמידות ותלמידים, והשיב על שאלותיהם/ן. במפגש המרגש השתתפו תלמידות ותלמידי כיתה י' 10 (כיתת מופ"ת), אשר הכינו לשר שאלות מבעוד מועד. השר השיב בפירוט ובסבלנות על כל שאלה, ואף החמיא להם/ן על השאלות החכמות והקשב הרב שגילו לתשובותיו.
הנהלת העירייה מבקשת להודות לשר סער על הגעתו, על הרצינות שבה התייחס לאתגרים הניצבים בפני העירייה, ועל מחויבותו להעניק מניסיונו האישי והמקצועי לתלמידות ותלמידי בית הספר.
 
השר גדעון סער: "שמחתי לבקר בכפר יונה. אני רואה את העשייה של ראש העירייה, שושי כחלון כידור, ואת התפתחותה הרבה של העיר בשנים האחרונות. האתגר המרכזי בעיר הוא הצורך באזורי תעשייה ויצירת מקומות תעסוקה נוספים. הדלת שלי פתוחה, כדי לעבוד בשיתוף פעולה ולתת מענה לכל אתגר שהעיר תתמודד אתו בעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה