נדל"ן ותשתיות

לוגיסטיקר בעסקת של 140 מיליון שקל: תשכור 24,500 מ"ר

לוגיסטיקר תשכור מאמות שטח של כ-24,500 מ"ר במרלו"ג בבית שמש; היקף העסקה עומד על למעלה מ-140 מיליון שקל לתקופה של 10 שנים  

מערכת ice | 
הדמיית המרלו"ג בבית שמש (צילום יחצ)
הביקושים בקרב המגזר העסקי לשרותי מיקרו חוץ לניהול הזרוע הלוגיסטית מחייבים את השחקנים המרכזיים להיערך בהתאם. חברת לוגיסטיקר מקבוצת ממן, המובילה בפתרונות  לוגיסטיקה ובמיקור חוץ, דיווחה על עסקה עם חברת אמות השקעות במסגרת תשכור שטח של 24,500 מ"ר במרלו"ג באזור התעשיה "ברוש" בבית שמש. העסקה נחתמה לתקופה של 10 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות, היקף העסקה ל-10 שנים עומד על למעלה מ-140 מיליון שקל. 
המרלו"ג בבית שמש, שתשכור לוגיסטיקר מאמות בעשור הקרוב, יצטרף ל- 13 מרלו"גים שמנהלת החברה ברחבי הארץ, המשתרעים על פני למעלה מ-150 אלף מ"ר ומועסקים בהם כ- 500 עובדים. בכוונת החברה להשקיע כ-12 מיליון שקל בהתאמת המרלו"ג החדש לצרכיה התפעוליים כך שניתן יהיה  להעניק מענה איכותי, מהיר וזמין ללקוחות הקיימים והחדשים.
 

ביוני 2021 רכשה אמות 60% מקרקע של כ-40.5 דונם בבית שמש, בתמורה לסך של כ-53.5 מיליון ש"ח. הזכויות נרכשו מחברת י.ד.ע. מניבים בע"מ (מקבוצת ערן י. ד. החזקות, בבעלות האחים יפרח), אשר נשארה בעלת 40% מהזכויות במתחם. השתיים מקימות במשותף מרכז לוגיסטי דו-קומתי בשטח בנוי כולל של כ-50,000 מ"ר. עקב הביקוש הגבוה לשטחי לוגיסטיקה באזור המרכז, אמות החלה מיד עם רכישת הקרקע בהקמת המבנה והוא נמצא כעת בשלב עבודות דיפון וחפירה. 
 
לדברי זאב מנצור, מנכ"ל לוגיסטיקר, "ההסכם עם חברת אמות במרכז הלוגיסטי בבית שמש מגדיל בצורה משמעותית את שטח האחסון הכולל של החברה ברחבי הארץ שעומד כעת על למעלה מ- 150 אלף מ"ר מקורים, מה שיאפשר להעניק מענה ללקוחות חדשים שעד כה לא יכולנו לקלוט אותם". מעבר לכך מציין מנצור כי הסמיכות של המרלו"ג החדש למתקנים שלנו בהרטוב ובצרעה, יאפשר שיתוף משאבים, גמישות תפעולית ומוטת שליטה גבוהה".
את העסקה ליוו מטעם לוגיסטיקר עו"ד מיכל פקטור ואדי אסרייב ממשרד פישר-בכר. את אמות השקעות ייצגו עורכי הדין גבי דרוקר ומאיר שמואל ממשרד גולדפרב זליגמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה