נדל"ן ותשתיות

קרא לזוגות לגור בפריפריה וגר בעצמו בדירת פאר במרכז

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, אביעד פרידמן, התראיין ב-103FM ואמר "שום דבר לא מכריח זוג צעיר לקנות דירה ברחוב אלוף שדה ברמת גן". אבל איפה הוא בעצמו גר? התמונות לפניכם
מערכת ice |  4
אביעד פרידמן, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון (צילום דן סבאח)
בזמן שמחירי הדיור ממשיכים להשתולל ולזנק, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון אביעד פרידמן התראיין הבוקר (שלישי) ב-103FM, שם קרא לזוגות צעירים לזוגות צעירים לקנות דירה בפריפריה, כחלק מתוכנית "דירה בהנחה". 
"שום דבר לא מכריח זוג צעיר לקנות דירה ברחוב אלוף שדה ברמת גן", אמר פרידמן בריאיון ב-103FM. "אני ממליץ לקנות גם בשדרות", הוסיף פרידמן. אם דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, ירד לנגב על מנת "להפריח את השממה" ולשמש דוגמה ומודל לעוד תושבים שיאכלסו את הדרום בעקבותיו, עושה רושם שלא כך המקרה של מנכ"ל משרד השיכון. 
שיטוט קצר בפייסבוק מגלה פוסט אותו כתב פרידמן לפני שבועיים, בו חיפש המנכ"ל דיירים "מחליפים לדירתו", בזמן שהוא יוצא לחופשה. הדירה אגב  "מפוארת, 165 מ"ר, עם חמישה חדרים. 980 מטר מהים, 50 מטר מכיכר רבין. חנייה צמודה ובריכת שחייה ענקית למעלה".
כזכור, תוכנית דירה בהנחה ממשיכה עם 30,000 יחידות דיור, בהנחות משמעותיות לזוגות צעירים ומחוסרי דיור, שיוגרלו לזכאים בשנה הקרובה, במסגרת תוכניות שונות לדיור בר השגה. ביום ראשון הקרוב תיפתח ההרשמה להגרלה השנייה, ההרשמה תהיה פתוחה עד ליום ראשון 17/7 בחצות, הזכאים להירשם הינם כלל חסרי הדיור בעלי אישור זכאות בתוקף. עד לסוף השנה יוגרלו כ 15,000 יח"ד בהגרלות נוספות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גג
    ננו 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתביש לך..
    סגור
  • 3.
    מה הקשר בין מחט לתחת? התכנית מיועדת למשפחות צעירות
    יוסף המספר 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בראשית דרכן, אין בטינופת שכתבתם כלום מלבד ניסיון להשמיץ על בסיס אישי את המנכ"ל. לא סתם אתם אתר סוג ד', ואני עוד עדין.
    סגור
  • 2.
    אפס
    אפס 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפס
    סגור
  • 1.
    מדוע ממונה פרידמן מנותק כזה לתפקיד ? (ל"ת)
    לכאורה 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור