נדל"ן ותשתיות

חוף לעשירים בלבד? המיליארדר ממשיך להשתלט על שטחים

לארי אריסון אשר נחשב לאחד מעשירי ארצות הברית רכש שטח על חוף בהוואי, כעת, כך לפי תלונת תושב מקופח הוא משתלט על מעט השטח שנותר ציבורי ולא מאפשר גישה לבאי החוף מבלי לשלם
מערכת ice |  1
בכינרת נפתח חוף מופרד נוסף לציבור החרדי (צילום איגוד ערים כינרת)
תושב האי מאווי מאשים חברה בשליטת המיליארדר לארי אליסון וחסימת הגישה שלו לחוף מקומי, מה שגרם לרשויות להתערב ולאיים על החברה בקנסות. אליסון, המייסד השותף של ענקית הטכנולוגיה אורקל שהשווי הנקי שלה הוערך על ידי פורבס ב-109.5 מיליארד דולר, רכש לפני עשור 98% מהאי לנאי תמורת 300 מיליון דולר.
 
 קווי החוף בהוואי הם קרקע ציבורית, אתר הנופש בבעלותו (Lanai) יחד עם פארק מים, אטרקציות אחרות ומסעדות נוספות אשר נמצאות על קו החוף והגישה אליו נמצאת בידי בעלי העסקים.
מנגד נציג של Pulama Lanai, החברה הבת של Lanai Resorts המנהלת את הקרקע בבעלות פרטית, אמר ל תקשורת המקומית כי השער נסגר על מנת להתמודד עם הצפות שנגרמו מגפיות אדירות בחודש שעבר - טענה שנדחתה על ידי מגיש התלונה. לדבריו, הגישה לאזור נחסמה גם לאחר ירידת מי השיטפונות.
 
"בתור מוותיק יליד הוואי נכה, פשוט הרגשתי שזו רק סטירת לחי", אמר תושב האי לתקשורת, לדבריו הוא שלח מייל מפורש לבעלי החוף יותר משבוע לאחר התפוגגות מי השיטפונות. כשלא שמע והשער עדיין סגור, החליט להגיש תלונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הקשר לחוף בכנרת? הנדסת תודעה במיטבה. (ל"ת)
    . 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור