נדל"ן ותשתיות

מפחיד: בולען נפער בדירה בתל אביב, אדם נפצע בינוני

בזמן עבודות שיפוצים בבית פרטי ברחוב קהילת לודג' שבתל אביב, בולען נפער באדמה ופועל אחד נפצע בינוני ופונה לאיכילוב לקבלת טיפול
מערכת ice | 
אמבולנס (צילום אוראל כהן)
בזמן עבודות שיפוצים בבית פרטי ברחוב קהילת לודג' שבתל אביב, בולען נפער באדמה ופועל אחד נפצע בינוני. מדיווח של מפקחי מינהל הבטיחות בזרוע העבודה שהגיעו למקום, עולה כי מדובר על תאונה שאירעה בזמן ביצוע עבודות שיפוץ בדירת שני חדרים פינתית בקומת קרקע של הבניין שנמצא בצפון העיר.
עוד עלה מהדיווח כי שני עובדים, תושבי הרשות הפלסטינית, שהועסקו על ידי הקבלן אורי כץ, הגיעו לבניין כדי להכין את השטח לקראת עבודות שעתידיות להתקיים שם, ובזמן שהם פרקו את הציוד - הרצפה מתחתם קרסה ואחד מהם נפל לבור שנוצר במקום ונפצע קל. הפועל פונה לבית החולים איכילוב לקבלת טיפול רפואי.
 
על פי ההערכות של הפקחים, עומק הבור שנפער הוא כשני מטר. יצוין שמבדיקתם עולה כי העובדים עברו הדרכת בטיחות בפרויקט. יחד עם זאת, פקחי משרד העבודה סגרו את האתר באופן מיידי.
 
מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 08:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פועל שנפצע לאחר קריסת רצפה באתר שיפוצים ברחוב קהילת לודז' בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב גבר בן 47 במצב בינוני עם חבלות בגפיים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה