נדל"ן ותשתיות

הנדל"ן בטירוף: באיזו עיר דירה בפרויקט שווה 2.9 מיליון שקל?

קבוצת אלמוג מדווחת על סיום השיווק של פרויקט אלמוג שוהם A-LA-PARK: הפרויקט נמכר בשווי כולל של כ-557 מיליון שקל, מרבית רוכשי הדירות הם תושבי שוהם או תושבים חוזרים
מערכת ice |  2
פרויקט אלמוג בשוהם (צילום בני ונטורה)
השבוע הסתיים שיווק פרויקט אלמוג שוהם A-LA-PARK  לאחר שנחתם החוזה לדירת הפנטהאוז האחרונה בפרויקט. בכך הושלמה חתימתם של 192 חוזים בשלושת המגרשים כולל שלב ג' והאחרון. במהלך שיווקו נהנה הפרויקט מעליית מחירים ומביקושים גבוהים בעיקר בקרב הקהל המקומי. הפרויקט נמכר בשווי כולל של כ-557 מיליון שקל  המשקף ממוצע של  כ-2.9 מיליון שקל לדירה.
הפרויקט, שתוכנן ע"י טלי בכר - TBS אדריכלים נבנה באווירה כפרית וקהילתית, ממוקם בשכונת הדרים החדשה בשוהם שנבנתה על עתודת הקרקע האחרונה ביישוב. הפרויקט נמצא במיקום הטוב ביותר בשכונה בצמוד לפארק הייחודי המרכזי בשכונה ולתוואי הנחל שזורם בימות החורף. קיימות בו 192 יח"ד ב-18 בנייני מגורים בני 3-5 קומות, וכולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.
 
60 משפחות בשלב א' בפרויקט התאכלסו בסוף 2021 ו-60 משפחות נוספות אוכלסו בשלב ב' של הפרויקט בחודש אפריל השנה, אכלוס שלב ג' בפרויקט צפוי להתרחש בנובמבר 2023. בקרב הרוכשים קיים רוב ברור לתושבי שוהם ותושבים חוזרים אשר מכירים את היישוב ואיכויותיו ומעוניינים להמשיך לגור בו או לחזור אליו.
שכונת הדרים בשוהם עוברת תנופת פיתוח מואצת על ידי החברה הכלכלית שוהם. מדובר בשכונה חדשה שתוכננה ככפרית וקהילתית בהשראת מודלים סקנדינביים. השכונה מאופיינת בצפיפות מגורים נמוכה הבאה לידי ביטוי במרווחים גדולים בין בניין לבניין וכן בהגבלת גובה הבנייה, ותהיה מהשכונות הירוקות ביותר במרכז. במסגרת תכנון השכונה ניתן דגש על מרחבים ירוקים, שבילי גישה ונגישות מרבית, לכן השכונה תהיה מרושתת בשבילים ייעודים ומערכות גשרים להולכי רגל עם התאמה לילדים.
בשכונה נבנה פארק בשטח של כ-100 דונם אשר לאורכו ייסללו שבילי הליכה ואופניים, מגרשי משחקים, אזורים למתקני כושר ופיקניק, גינות כלבים ועוד. במרכז הפארק ישתרע אגם מלאכותי על שטח של כשני דונם, וסביבו אמפיתיאטרון, דשא, בתי קפה ומגרשי משחקים. עוד תכלול השכונה קריית חינוך ענקית עם בתי ספר, גנים ופעוטונים. תקציב הפיתוח שהקצתה הרשות לשכונה עומד על קרוב לרבע מיליארד שקל.
רקפת להב, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת אלמוג, אמרה כי "פרויקט אלמוג שוהם A-LA-PARK נהנה מביקושים גבוהים במשך כל תקופת השיווק ובמיוחד בשלב האחרון בו ניתן כבר היה להתרשם מהתכנון המיוחד של הפרויקט, חומרי הגמר המוקפדים ואיכות הבנייה. מחירה של דירת פנטהאוז עלה ב-40% בסיום השיווק ביחס למחירה בתחילת השיווק,  בעוד  מחיר דירות מסוג 3 ו-4 חדרים עלה בכ-30% ביחס למחירן בתחילת השיווק. כעת, כאשר השכונה כבר מאוכלסת בחלקה, המחירים בה צפויים להמשיך לעלות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רקפת ויקי
    בינימין 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם ..... ????
    סגור
  • 1.
    כתב יקר
    משה 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אתה מקבל אחוזים מאיזה יזם? נגמר הטירוף בנדלן מחירים עומדים לצנוח בדוק
    סגור