נדל"ן ותשתיות

בשורה איומה לנהגים: זה הכביש החדש שמסכן אתכם בקנס

נתיבי תחבורה ציבורית נפתחו מהבוקר לתנועה ברחוב לוי אשכול בקריית אונו, אבל צריך להיזהר, אם תסעו בנתיב ברכבכם הפרטי, אתם מסתכנים ב-500 שקלים קנס
מערכת ice |  2
נתיב תחבצ קרית אונו (צילום לביא תצלומי אוויר)
החל מהיום (שישי) נפתח לתנועה נתיב תחבורה ציבורית דו-סטרי חדש ברחוב לוי אשכול בקרית אונו, שמשפר משמעותית את התחבורה הציבורית ברחוב הראשי של העיר ויחבר אותה לרשת הכבישים המטרופולינית של גוש דן.   
רחוב לוי אשכול המשודרג יכלול נתיבי העדפה ימניים ושמאליים לתחבורה ציבורית, תחנות אוטובוס מתקדמות ושביל אופניים בטיחותי, רחב ומופרד מתנועת המכוניות והולכי הרגל. אבל צריך להזהר, אם תסעו בנתיב ברכבכם הפרטי, אתם מסתכנים ב-500 שקלים קנס.
 
נתיבי העדפה לתחבורה ציבורית ברחוב לוי אשכול נסללו לאורך כשני קילומטרים, מצומת רחוב דורי בדרום ועד לחיבור למחלף 471 בצפון, וממשיכים את רצף הנתצי"ם בעיר לחיבור רשת מטרופולינית מיטבית, אשר תאפשר ולתושבי קריית אונו לבחור בתחבורה ציבורית נוחה, יעילה, אמינה ומהירה יותר.
פתיחת הנת"צ החדש תשפר את הקישוריות של התחבורה הציבורית בעיר ותחבר את קריית אונו לרשת רציפה של צירי העדפה בערי מטרופולין גוש דן, מנת"צ רבין בפתח תקוה (מתחיל ממחלף 471) ועד רחוב ז'בוטינסקי, שבו  יעבור הקו האדום של הרכבת הקלה. מדרום יתחבר הנת"צ  דרך חטיבת אלכסנדרוני ובהמשכו גם לנת"צ העצמאות באור יהודה, הנמצאים שניהם בשלבי ביצוע מתקדמים.
הנת"צים יאפשרו תנועה רציפה לתחבורה הציבורית, תוך שימור חניות וגישה לעסקים המקומיים בצדו הימני של הכביש. ברחוב המשודרג ניתן דגש גם על קידום המרחב העירוני הכולל חידוש תשתיות, הוספת תאורת רחוב ופיתוח נופי. כמו כן בוצעה הטמנת רשת חשמל, פיתוח נופי, חידוש המדרכות וריהוט רחוב חדש.
בתוואי הרחוב החדש הוצבו 17 תחנות אוטובוס מתקדמות וחדישות, הכוללות שילוט אלקטרוני המעדכן בזמן אמת את זמני ההגעה של האוטובוסים, מסכי מגע, עמדות טעינת סלולר, סככות הצללה ונגישות מלאה. המהלך צפוי לשפר באופן משמעותי את חוויית הנסיעה בתחבורה ציבורית לתושבי האזור כולו.  לצד צירי ההעדפה לתחבורה ציבורית, נסלל קילומטר אחד של שביל אופניים דו-כיווני, בטיחותי ומופרד בהפרדה מלאה מהכביש ומשאר משתמשי הדרך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בשורה איומה? יותר כמו ברכה!!
    נוסע קבוע בקו 56 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תחבורה ציבורית מהירה ויעילה זה העתיד של גוש דן!! נחנקנו מהרכבים הפרטיים ומהפקקים. תנו לאוטובוס לדהור
    סגור
  • צריכה לקום ועדת חקירה למהלכים התמוהים של ישראל גל
    ישראל גל הבייתה 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נשכח ולא נסלח
    סגור