נדל"ן ותשתיות

פינוי בינוי מפתיע בתל־אביב: איך ישתדרגו הדיירים בפרויקט?

מצלאוי הגיעה לרוב הדרוש בפרויקט תמ"א 38/2 ברחוב שבטי ישראל ביפו וזכתה במכרז דיירים בבניינים סמוכים לו. בעלי הקרקע יקבלו דירה או חנות חדשים בתוספת בנייה של כ-8-12 מ"ר, מחסן, מרפסת שמש, וחנייה תת קרקעית. כלל הדירות יציעו מפרט טכני עשיר ובסטנדרט גבוה
מערכת ice |  1
פינוי בינוי (צילום Magma Images)
חברת מצלאוי, חלוצת הפינוי בינוי בישראל, תבנה פרויקט של תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה מחדש ברחוב שבטי ישראל בתל אביב־יפו. החברה הגיעה לרוב הדרוש של 80% מבעלי הדירות בשבטי ישראל 17. במצבו הנוכחי הוא כולל עם 21 יח"ד ושמונה יחידות מסחר. החברה תבנה בניין חדש בן שמונה קומות ובו 52 יחידות דיור וקומת מסחר.
תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות 2,3,4,5 חדרים, לרבות פנטהאוזים ודירות גן. בעלי הקרקע יקבלו דירה או חנות חדשים בתוספת בנייה של כ-8-12 מ"ר, מחסן, מרפסת שמש, וחנייה תת קרקעית. כלל הדירות יציעו מפרט טכני עשיר ובסטנדרט גבוה. הפרויקט יכלול גם לובי כניסה ראשי ולובאים קומתיים מעוצבים, חדר אופניים וחניון תת קרקעי עם הכנה לטעינת רכבים חשמליים לדיירי הבניין.
 
כמו כן, בימים אלו נבחרה מצלאוי על ידי נציגות הדיירים ברחוב שבטי ישראל 13 ו-15 וכעת תקדם הסכמים מול באי כוחם. במסגרת הבנייה ברחוב, תבצע החברה פיתוח סביבתי ברמה גבוהה הכולל שדרוג פני הרחוב עם יציאה לרכבת הקלה על ציר שדרות ירושלים.
לדברי סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים מצלאוי חברה לבניין: "אנו שמחים שהגענו לרוב הדרוש המאפשר לנו להתקדם עם הפרויקט הראשון של חברת מצלאוי בתל־אביב. כעת אנחנו פועלים לגיבוש התכנון המלא לקראת הגשתו לאישור הוועדה המקומית, וצופים קבלת היתר עד סוף שנת 2024. כחלק ממהלך האסטרטגי לחידוש בניינים נוספים באזור ובתל־אביב בכלל, זכינו כעת במכרז הדיירים בבניינים הסמוכים לו, ונתקדם עם החתמת הדיירים לצד תכנון שלהם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עליתות
    חיים 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום בפרפריה בתל אביב סתם לשדרג את הממון שלהם
    סגור