נדל"ן ותשתיות

עברו לגדולים: רילקו רכשה נכסים ב-100 מיליון דולר בחודש האחרון

החברה אחראית לבדוק את כדאיות העסקאות, פיקוח, ניהול ובקרה אחר התקדמות הפרויקטים, דיווחים שוטפים ועוד
מערכת ice | 
תומר חי (צילום יחצ)
עברו למגרש של הגדולים: הישג ענק לחברת רילקו, מסכמת חודש שיא עם הובלת גיוסים לעסקאות בשווי של 100,000,000 דולר בארה״ב. עד היום היקף עסקאות שכזה היה שמור לגופים מוסדיים וחברות ביטוח בלבד.
רילקו השקעות נדל״ן הוקמה על ידי תומר חי וגיא רג׳ואן, שני יזמי נדל"ן ותיקים ומוערכים, אשר שמו להם למטרה לחבר בין משקיעים ישראליים להזדמנויות השקעה אטרקטיביות.
 
מנכ"ל רילקו, תומר חי: "אנו מסכמים תקופה של עבודה מאומצת שערכה מספר חודשים והתנקזה בחודש יוני 2023 לפיק של רכישות בסך של כ-$100,000,000 הצלחנו לאפשר למשקיעים להיות שותפים בעסקאות שעד היום היו שמורות לגופים מוסדיים וקרנות פנסיה גדולות בלבד. מדובר בהישג חסר תקדים שממצב גם הפעם את רילקו כחברה המובילה בענף."
חי ורג׳ואן הבינו שבשביל להיות מובילי שוק עליהם ליצור בסיס איתן ויציב בשוק המקומי בארה״ב ולפיכך הקימו חברת נדל״ן מקומית אשר פועלת בחוף המזרחי של ארה״ב ומתמחה באיתור, ניהול והובלת נכסים מניבים המייצרים תשואה גבוהה.
רילקו מנהלים את הנכסים מקרוב ומזהים את המגמות. בתקופת פוסט-קורונה הם היו הראשונים לזהות ולהבין ששוק המשרדים משתנה והביקושים עוברים לפרברי הערים הגדולות ובעיקר לבניינים איכותיים המכילים חדרי כושר, קפיטריות ועוד שירותים שונים המוגדרים ״Class A״, ולשם מוכוונת אסטרטגיית הרכישות בחברה.
החברה אחראית לבדוק את כדאיות העסקאות, פיקוח, ניהול ובקרה אחר התקדמות הפרויקטים, דיווחים שוטפים ועוד.
בסיס ההצלחה הוא גיוס שותפים אמיתיים לכל פרויקט. השותפות מבוססת על ערכים מוצקים של שקיפות מלאה, אמינות וזמינות גבוהה כאשר המשקיע-שותף מקבל ליווי מא׳ ועד ת׳ – החל מעו״ד מלווה בכניסה לעסקה ועד למימוש ובכל השקעה יש זהות אינטרסים מלאה כאשר היזמים משקיעים בעצמם כסף ככל השותפים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה