נדל"ן ותשתיות

קרית אתא מתחדשת: פינוי בינוי בכ-500 מיליון שקל

גשם החזקות הודיעה על זכייה במכרז יזמים בפרויקט התחדשות עירונית בהיקף שנאמד בכ-500 מיליון שקל. מתחם הפינוי בינוי כולל 84 יחידות דיור אשר במקומן יוקמו 3-4 בניינים וכ-400 יחידות דיור
מערכת ice |  7
התחדשות עירונית (צילום פדרו)
קרית אתא מתחדשת. גשם החזקות הודיעה על זכייה במכרז יזמים בפרויקט התחדשות עירונית בהיקף שנאמד בכ-500 מיליון שקל. מתחם הפינוי בינוי כולל 84 יחידות דיור אשר במקומן יוקמו 3-4 בניינים וכ-400 יחידות דיור.
מתחם הפינוי בינוי החדש אשר מקודם בתקופה האחרונה בעיר, נמצא בפינת רחוב סוקולוב - העצמאות וכולל כ-84 דירות ישנות שיהרסו ובמקומם יוקמו כ-400 יח״ד חדשות ב-3-4 בנינים חדשים. עלות ההקמה הוא כ-500 מיליון שקל ועל חידוש שכונת המגורים אחראית חברת ״גשם החזקות״ אשר זכתה במכרז היזמים ותהיה אמונה על הפרויקט.
העיר קרית אתא צפויה לשנות את פניה בשנים הקרובות ועל פי תוכנית המתאר העירונית היא צפויה להוסיף לשטחה עשרות אלפי יחידות דיור תוך כ-15 שנה בלבד, כאשר ניצול משאב הקרקע היא אחת הדרכים היעלות על מנת להוסיף כמות גדולה שכזו. בשנים האחרונות העיר מקדמת בשטחה פרויקטים רבים של פינוי בינוי. במסגרת הפרויקטים הללו בניינים ישנים ונמוכים נהרסים ובמקומם נבנים בנייני מגורים חדשים הכוללים מאות יחידות דיור חדשות תוך עירוב שימושים ושמירה על ערכי השכונה.
 
הפרויקט הינו בייזום, תכנון וביצוע של החברה דבר המייצר וודאות מוחלטת לאיכות וקיצור תהליכי התכנון והביצוע. כל דירת תמורה תקבל תוספת של כ-20 מ"ר, מרפסת שמש, חניה, מחסן, שדרוג לקומה גבוהה יותר ושמירה על כיווני אוויר או שדרוגם.  בבניין החדש ייבנה לובי מפואר הכולל ריהוט ופינת ישיבה מעוצבות, מועדון דיירים מאובזר ופינות גינון מעוצבות בהיקף המתחם. הדיירים יקבלו מעטפת תמיכה מלא מגשם לרבות עזרה במציאת דיור חלופי, שינוע, אריזה, עיצוב פנים ועוד.
גשם החזקות בשליטתם של יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, הינה בעלת צבר הפרויקטים מהגדולים בארץ עם למעלה מ-26,000 יחידות דיור בשלבי תכנון וביצוע, כ-260,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה וכ-1000 חדרי מלון ב-26 ערים שונות בארץ. בנוסף, מדווחת החברה על שווי מכירות של 763 מיליון ש"ח מתחילת השנה, אל מול שווי מכירות של 259 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
מקבוצת גשם נמסר: "אנו מברכים על הזכייה במכרז להתחדשות עירונית ומצפים לשפר את חייהם של עשרות דיירים. בימים אלו מבצעת הקבוצה פרויקטים של התחדשות נוספים בערים חדרה, חיפה ותל אביב, כל זאת לצד בניית שכונות, מרכזי עסקים ומשרדים ב-29 ערים ברחבי הארץ. הדירות שלנו מבוצעות בסטנדרט הגבוה ביותר תוך התחשבות בצרכי הלקוח הן מבחינת התכנון, הבנייה, המפרט הטכני וכמובן המחיר".
עו"ד בלהה מצגר מייסדת ומנכל''ית פירמת מצגר ושות' המייצגת את הדיירים מסרה: ״בשעה טובה בשורת התחדשות העירונית מגיעה גם לקרית אתא ואין שמחה ממני לראות את העיר הזאת מממשת את הפונטציאל שלה. אני מברכת את גשם על זכייתה במכרז בה התמודדה מול החברות הגדולות במשק. אני מודה לבעלי הדירות ולנציגות שצועדים איתי יחד להגשמת החזון. פירמת מצגר ושות' בקרוב תשיק את השלוחה שלה בקריות אשר תנהל את פעילות הפירמה באזור הקריות ותתן מענה אישי ומיידי לכל דייר ודייר״.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    1
    עידן 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם תמא 38 בקרית אתא ????
    סגור
  • 5.
    לא לפחד
    שמעון 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קורא מכאן לכל התושבים שגרים בבניינים ישנים זו הזדמנות להתחדש בשעה טובה תודה לכל העוסקים במלאכה
    סגור
  • 4.
    26 אלף יחידות דיור בצבר.כמה בונים כבר
    Mtlk 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה בונים כבר בכל הארץ?
    סגור
  • 3.
    סוקלוב לא נפגש עם העצמאות .
    שמעיה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כבר הטעיה
    סגור
  • סוקולוב מקביל לעצמאות (ל"ת)
    שי קריית אתא 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אל תשכחו!
    מוייציל'ה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תשכחו שאתם לא מזכירים עד כמה שאתם ששששונאים את אלוהים! 1. אף אחד מכם לא מתנגד לריבוי ולהתפוצצות אוכלוסין!!!! 2. כולכם(כמעט)אנטי-קומוניסטים , משמע שאתם רוצחים ואנסים ושודדים ונוכלים וגנבים ואנטי שיתופייים . אף אחד מכם (כמעט: אוליי בקושי 2% ) מסכימים ורוצים להאמין באלוהים ולהיות קומוניסטים באמצעות הקמת קיבוצים עירוניים וכפריים ולהשיג אחורה את הגדלת האוכלוסייה בעולם. אתם לא דומים אלא ממש בדיוק כמו כול סוגיי האוייבים שבכול הדורות שהיו לעם ישראל ולאלוהים! אבל נבואות זכריה ו"מלך-ערבי/מלך-פרסי" עוד בוא יבואו עליכם , גם אם נצתרך להמתין עוד מיארד מיליארדי שנים , זה בוא יגיע , לא לעולם חוסן ולא תצחקו כול הזמן בדרך לבנק. כממממה שאני שונה מימכם ומתעב אותכם , אותכם זה לפחות 70% מיהודי-ישראל ו 95% מכלל הגויים בעולם!
    סגור
  • 1.
    קיימת סבירות גבוהה ביותר לקריסת צמד בניינים בפתח תקווה
    יעל ויצחק בלכמן 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחשבון הפייסבוק izhak blechmn : פוסט זה מיום 19.6.23 הינו בהמשך לפוסט מיום 4.5.23. להלן מכתבנו בהשמטת שמות: 14.6.23 לכבוד: שר הפנים, שר הבינוי והשיכון, שר המשפטים, יו"ר המועצה הארצית לתכנון ובניה – שלום רב הנידון: אנחנו קוראים לכם למנוע סכנה בסבירות גבוהה ביותר לדיירים הרוגים בצמד הבניינים צה"ל 24-26 פ"ת ובבניין הסמוך מאוד צה"ל 22 פ"ת בו אנחנו גרים 1. העברנו את המסמכים המצורפים לראש העיר פתח תקווה, למהנדס העיר פ"ת , ולוועדה המקומית לתכנון ובניה פ"ת. למרות שקיים חשש בסבירות גבוהה ביותר לקריסת הבניינים צה"ל 24-26 פ"ת ולדיירים הרוגים בצמד בניינים זה ובבניין הסמוך מאוד צה"ל 22 פ"ת בו אנחנו גרים, אנחנו לא רואים שינוי גישה מצד הנמענים הנ"ל, והמצב הנוכחי הינו לפני מתן היתר בניה לבקשה 20191647 לפי תמ"א 38/1 הוספת קומות על דירות ישנות בצה"ל 24-26 פ"ת. אנחנו מעבירים אליכם את מכתבנו זה, על מנת שתמנעו את האסון המתקרב. מצורף מכתבנו מיום 1.5.2023 לנמענים הרשומים בסעיף 1 לעיל, הקובץ המצורף רשום כ
    סגור