נדל"ן ותשתיות

מהפכה בדרך השלום: אלפי דירות חדשות בתל אביב

קבוצת דוניץ-אלעד מודיעה כי הועדה המקומית לתכנון ובנייה בתל אביב אישרה את הפקדת תוכנית ההתחדשות לפרויקט פינוי ובינוי בדרך השלום, בפרויקט, שישתרע על פני כ-17 דונם, יקומו 8 בניינים בהם כ 490 יח״ד וכ-1,500 מ״ר שטחי מסחר. בנוסף יפותחו כ-4 דונם שטחי ציבור
מערכת ice | 
דוניץ בדרך השלום (צילום אלכס לובימוב)
קבוצת דוניץ-אלעד מודיעה כי הועדה המקומית לתכנון ובנייה בתל אביב אישרה הפקדה בתנאים של תוכנית ההתחדשות בעיר לפרויקט פינוי בינוי אותו מקדמת בדרך השלום, שכונת יד אליהו בתל אביב-יפו.
המתחם, הגובל במערב בדרך השלום ובפארק וולפסון וממזרח בעיר גבעתיים, משתרע על פני כ-17 דונם עליהם קיימים כיום 7 בנייני רכבת, בהם 150 יח״ד, שיהרסו לטובת הקמת 8 בניינים חדשים.
 
בפרויקט, המתוכנן על ידי משרד קייזר אדריכלים, יקומו 3 בניינים בני 19 קומות ו-5 מבנים בבנייה מרקמית עד 9 קומות, בהם כ 490 יח״ד. בנוסף, תיקבע חזית מסחרית הפונה לדרך השלום הנפרסת על פני כ-1,500 מ״ר, יפותחו 4 דונם של שטחים ציבוריים וייבנה חניון תת קרקעי לשימוש דיירי ובאי המתחם. העבודות צפויות להתחיל בשנת 2025. את קבוצת דוניץ-אלעד מייצג משרד חיים קוסובסקי- שחור ושות׳ ביחד עם עו"ד הדיירים אבי בבג'נוב ממשרד הרטבי בורשטיין בסון.

אלכס לובימוב
רונן יפו, מנכ״ל דוניץ-אלעד: ״אנו שמחים על החלטת הועדה המקומית לתכנון ובנייה בתל אביב לאשר את הפקדת התוכנית לקידום פרויקט ההתחדשות העירונית בדרך השלום. קבוצת דוניץ-אלעד מאמינה בפיתוח והתחדשות של העיר תל אביב-יפו ומאמינה כי שלל הפרויקטים אותם מובילה, בראשם פרויקט זה ופרויקט פארק תל אביב ימשיכו לתרום לשינוי פני העיר בצורה ניכרת״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה