נדל"ן ותשתיות

נמל המפרץ הכשיר שטח של כ-36 דונם לאחסנת כלי רכב ומטען

בשל הקצב האיטי של משיכת כלי רכב מהנמל על ידי היבואנים, נוצרה מצוקת מקום והוחלט להכשיר שטחי אחסנה נוספים במפרץ חיפה. השטח החדש מאפשר אחסון של כ-2500 כלי רכב
מערכת ice | 
נמל המפרץ (צילום נמל המפרץ)
בהמשך להחלטת שרת התחבורה, רשות הספנות והנמלים וחברת נמלי ישראל, בדבר הקצאת שטחי אחסנה נוספים למפעילי הנמלים במפרץ חיפה, נמל המפרץ הכשיר שטח של כ-36 דונם לצורך אחסון כלי רכב ומטען כללי.

צילום: נמל המפרץ
המהלך הושלם על רקע מצוקת שטחי האחסנה בנמלי מפרץ חיפה, הנובעים בין היתר מהביקוש הגובר לאחסון כלי רכב מיובאים. העומס נובע בין היתר מקצב איטי של משיכת כלי הרכב מהנמלים על ידי היבואנים, עקב מצב המשק והירידה במכירות כלי רכב חדשים.

שטח האחסנה החדש מאפשר אחסון של כ-2500 כלי רכב והוא מצטרף לשטח האחסנה הקיים בנמל המפרץ, אשר מאפשר אחסנה של אלפי כלי רכב נוספים במקביל. בכוונת נמל המפרץ להציע ליבואני הרכב מחירי אחסון אטרקטיביים לטווח ארוך, במטרה להקל על היבואנים ולקדם תחרות בתחום אחסון כלי הרכב והמטען הכללי.

צילום: נמל המפרץ
רונית קסטרו, מנהלת רציפי המטען הכללי בנמל המפרץ: "אנו פועלים בכל הכלים העומדים לרשותנו, בהתאם להחלטות משרד התחבורה וחנ"י, על מנת למצות את הפוטנציאל התפעולי של נמל המפרץ ובמטרה לסייע לכל הגורמים הפועלים במרחב. הכשרנו שטחי אחסון נרחבים על מנת לתת מענה ליבואנים ולשאר משתמשי השרשרת הלוגיסטית במטרה להקל עליהם וכדי לאפשר רציפות תפקודית מיטבית במשק הישראלי. אני מזמינה יבואני רכב ויבואנים אחרים בתחום המטען הכללי לפנות אלינו ולבחון את השירות המקצועי והמחיר התחרותי שנמל המפרץ מציע ללקוחותיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה