נדל"ן ותשתיות

פרויקט היוקרה בת"א יוצא לדרך: זו החברה שתכניס 400 מיליון שקל

חברת ICR מודיעה כי אושרה תוכנית העיצוב בפרויקט ברחוב ברודצקי בתל אביב הכולל 4 מבנים חדשים בהיקף של 166 יח"ד. בנוסף לכך, מודיעה החברה כי השיגה את חתימת הרוב הדרוש
מערכת ice | 
הפרויקט ברחוב ברודצקי (צילום PITOM Studio)
חברת ICR מודיעה היום (רביעי) כי אושרה תוכנית העיצוב בפרויקט הנדל"ן בתל אביב ברחוב ברודצקי, הכולל 4 מבנים חדשים בהיקף של 166 יח"ד. בנוסף לכך, מודיעה החברה כי השיגה את חתימת הרוב הדרוש.
הפרויקט, במתווה של תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש), כולל הריסה של 96 יח"ד ישנות ב-4 בנייני רכבת בני 3 קומות עם מספר כניסות, במקומם תבנה החברה 166 יח"ד ב-4 מבנים בני 6 קומות כל אחד. החברה הודיעה כי תוכנית העיצוב אושרה על ידי מהנדס העיר. הכנסות צפויות בפרויקט: כ-400 מיליון שקל. 
 
הפרויקט, ששטחו כ-7.5 דונם, ממוקם ברח' ברודצקי 33-39 בתל אביב. במתחם 4 בנייני רכבת בני 3 קומות כל אחד, הכוללים בסך הכל 96 יח"ד. מבנים אלה צפויים להיהרס לטובת הקמת פרויקט מגורים הכולל 4 מבנים בני 6 קומות כל אחד, וסה"כ 166 יח"ד עם תמהיל של 3,4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. 
מתוך הדירות שייבנו, כ-70 ישווקו על ידי ICR, ויתר הדירות הן דירות התמורה לדיירים.
חברת ICR ישראל קנדה ראם החזקות, בניהולו של מורדי שבת, ביססה את מעמדה כשחקנית מפתח בתחום ההתחדשות העירונית בישראל, וממשיכה להוביל קידום מתחמי התחדשות עירונית שונים במרכז הארץ.
מנכ״ל ICR, מורדי שבת, מסר: "ICR ממשיכה להעמיק ולהרחיב פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית ומתקשרת במספר עסקות לקידום פרויקטים ומתחמי התחדשות עירונית במרכז הארץ ובאזורי ביקוש, בערים תל אביב, רמת גן, הרצליה, בת ים, אור יהודה ועוד".
"רח' ברודצקי הינו רחוב מבוקש שממוקם בקרבת קניון רמת אביב ואונ' תל אביב, יתרון שהופך את הפרויקט לאטרקטיבי במיוחד. פרויקט זה מצטרף לשורה של פרויקטים בעיר תל אביב שהחברה פועלת נמרצות לקידומם, בהם פרויקטים ברחובות הירקון, דה האז, פנקס, סומקן, דרך ההגנה, שד' ירושלים ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה