מדדים ומחקרים

סקר דרמטי בהר חברון צופה מהפך, זה המועמד המפתיע

שבוע לבחירות לרשויות ובמועצה האזורית הר חברון צופים קרב נואש עם הטוען לכתר. כל הפרטים עם הסקר החדש 
דוד זולדן | 
ארי אודס (צילום פלאש 90/ הילל מאיר)
סקר חדש שנערך השבוע (18-19 בפברואר) במועצה האזורית הר חברון ומתפרסם היום (ג') חושף כי אריה אודס צפוי לנצח את אלירם אזולאי בבחירות המקומיות בשבוע הבא. על פי תוצאות הסקר, 45.2% מהמשיבים יצביעו לאודס לעומת 40.5% בלבד לאזולאי. כאשר 11% טרם החליטו למי לתת את קולם ו-3.3% לא יצביעו לאף אחד. 
עוד עולה כי 77.3% מהמשיבים כבר החליטו באופן סופי למי להצביע, ובקרב מי שכבר החליט יתרונו של אודס גדול ועומד על 53.7% לעומת 46.3% לאזולאי.
ראש המועצה יוחאי דמרי צפוי לפרוש בסוף הקדנציה ומי שמתמודד מול אריה אודס הוא אלירם אזולאי, שהיה מנכ"ל המועצה ופרש בשביל ההתמודדות
 
נתון נוסף בסקר הוא בשאלת שביעות הרצון מתפקוד ההנהגה הנוכחית של המועצה בשנים האחרונות. 65.4% מהמשיבים הביעו אכזבה. ו- 11.2% בלבד מהמשיבים הביעו שביעות רצון מההנהגה הנוכחית.
קידום תוכניות בנייה ותשתיות הוא התחום החשוב ביותר לחיזוק במועצה ע"פ 36.4% מהמשיבים. 34.7% ענו טיפוח היישובים, ו-17.3% השקעה בחינוך.
 
הסקר נערך ע"י מכון הסקרים 'פידבק' הפועל תחת מתודולוגיה שפותחה ופוקחה ע"י ד"ר אלכסנדר קליין. בקרב 302 תושבי המועצה האזורית הר חברון, המהווים מדגם מייצג. טעות הדגימה המרבית היא 5.5%.
כזכור, הסטארטפיסט ומזכיר היישוב טנא עומרים לשעבר, אריה אודס ומנכ״ל המועצה לשעבר אלירם אזולאי הודיעו בחודש יוני על מועמדותם לראשות המועצה האזורית הר חברון, לאחר שראש המועצה המכהן יוחאי דמרי הודיע כי החליט לפרוש מתפקידו בסוף הקדנציה הנוכחית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה