מדדים ומחקרים
המשקיעים חושפים: כך מנצלים את הירידות בשוק כדי לקנות
סקר חדש מגלה: 12% מהמשקיעים הפרטיים אמרו שכותרות חדשותיות משפיעות באופן משמעותי על החלטות ההשקעה, 40% אמרו שהחדשות משפיעות במידה מסוימת, 25% טענו שכותרות לא משפיעות באופן משמעותי ו-13% אמרו שהכותרות כלל לא משפיעות על החלטות ההשקעה שלהם
רק 12% מהמשקיעים הפרטיים אמרו שכותרות חדשותיות משפיעות באופן משמעותי על החלטות ההשקעה שלהם; 40% אמרו שהחדשות משפיעות במידה מסוימת על הבחירות שלהם; 25% טענו שכותרות לא משפיעות באופן משמעותי ו-13% אמרו שהכותרות כלל לא משפיעות על החלטות ההשקעה שלהם.
בתקופות של תנודתיות בשוק, משקיעים פרטיים מבחינים בשינויים בתדירות השיחות על השקעות בקרב החברים והמשפחה שלהם. בסך הכול, 29% מהנשאלים הבחינו בעלייה בשיחות הללו, אך התופעה בולטת במיוחד בקרב דור Z ודור המילניום, ש-35% מהם ציינו עלייה בשיחות, לעומת שיעור נמוך יותר בקרב דור X ובייבי בומרס.
עוד ב-
לאלה אקונר (Lale Akoner), אנליסטית השווקים הגלובליים של eToro: "הנתונים מראים ששני שלישים מהמשקיעים פועלים דווקא כשהשוק בירידה, ורבים מהם ממתינים לתיקונים משמעותיים לפני שהם נכנסים. זהו סימן ללקיחת סיכון מחושבת ולא לאופטימיות עיוורת. מהלכים חכמים אלו ממשיכים לאתגר את התפיסה המיושנת שמשקיעים פרטיים הם 'כסף טיפש', ומדגישים את התחכום ההולך וגדל שלהם בשווקים הפיננסיים". הדו"ח מבוסס על סקר בקרב 10,000 משקיעים קמעונאיים ב-12 מדינות
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



