מדדים ומחקרים

המלכה אליזבת או אנגלה מרקל: מי האישה המשפיעה ביותר בעולם?

האישה החזקה באירופה, אנגלה מרקל שוב כבשה את הפסגה העולמית של הנשים המשפיעות של פורבס, ולמקום השלישי קפצה קמלה האריס, סגניתו המיועדת של ביידן בארה"ב. גם אופרה ווינפרי, ריהאנה וביונסה ברשימה, ומה עם ישראל?
יהודה לוינגר | 
אנגלה מרקל, המלכה אליזבת' (צילום פייסבוק/אנגלה מרקל, המלכה אליזבת)
מגזין "פורבס" פרסם השבוע את דירוג מאה הנשים החזקות והמשפיעות ביותר בעולם לשנת 2020, כאשר המובילה ברשימה היא גם האישה החזקה באירופה: קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל. אירופה ממשיכה להפציץ עם נשיאת הבנק המרכזי האירופאי, כריסטין לגארד, שניצבת במקום השני ברשימה.
שם חם שהתברג היישר לטופ 3 היא סגנית נשיא ארה"ב המיועדת: קמלה האריס שהינה לא רק האישה הראשונה בתפקיד, אלא גם האישה השחורה. 
סוגרות את חמישייה הראשונה: במקום הרביעי - אורסולה פון דר ליין, נשיאת הנציבות האירופאית, והחמישית: אשתו של ביל גייטס, מלינדה שיושבת בראשות קרן הצדקה הגדולה בעולם. שמות נוספים ברשימה: אושיית הטלוויזיה אופרה ווינפרי במקום ה-20, הזמרת ריהאנה במקום ה-69, וביונסה במקום ה-72.
הצעירה ביותר ברשימה: הזמרת טיילור סוויפט בת ה-30 שהגיעה למקום ה-82, והמבוגרת ביותר היא כמובן המלכה אליזבת' בת ה-94 שהגיעה רק למקום ה-46 ברשימת הנשים החזקות בעולם.
ומה עם ישראל? בכל מאה הנשים החזקות של פורבס, לא נמצאה ישראלית בשנת 2020. שלא כמו בשנים קודמות, אז נכנסו ישראליות לרשימה: כמו שרת החוץ לשעבר ציפי לבני, צפרא כץ - סמנכ"לית הכספים דאז של אורקל (היום המנכ"לית), ומנכ"לית בנק לאומי לשעבר גליה מאור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה