מדדים ומחקרים
דירוג מניות הסופרמרקטים לחודש פברואר: מי ממשיכה להפציץ?
רגע לפני בום הקניות של חג הפסח, איזו רשת סופרמרקטים מפציצה כבר יותר משנה, מי מפסידה לנו כסף ומי נמצאת בנקודת הפריצה הטובה ביותר; דירוג מניות הסופרמרקטים לחודש פברואר
רגע לפני בום הקניות הגדול של חג הפסח רשתות הסופרמרקטים נערכות לגל קונים אבל גם למשקיעים. בדקנו את מניות הסופרמרקטים לחודש פברואר לבדוק מי נמצאת בנקודת הפריצה הטובה ביותר.
שתי רשתות חולקות את המקום השני בדירוג התשואות כשמבין השתיים בולטת מניית יוחננוף שעלתה בפברואר ב-1.9% ומתחילת השנה הניבה תשואה חיובית של 12.1%. מניית ויקטורי הניבה בפברואר תשואה חיובית של 1.9% אבל מתחילת השנה הניבה תשואה חיובית של 9%.
פרשמרקט ממשיכה להפתיע עם תשואה חיובית של 1% בחודש פברואר כשמתחילת השנה הניבה המניה תשואה חיובית של 9.2%.
שתי הרשתות שהפסידו לנו כסף בפברואר היו רשת רמי לוי שהפסידה בפברואר 1% ומתחילת השנה הניבה המניה תשואה שלילית של 5.3%. מניית שופרסל הניבה תשואה שלילית של 1.3% אבל מתחילת השנה היא מניבה תשואה חיובית של 12.1%.
יש לציין כי מניית רמי לוי נמצאת היום על הכוונת של האנליסטים בשל העובדה כי עם הסרת מגבלות התנועה מה שיאפשר ביקור בסניפי הרשת, נהנית רמי לוי ממוניטין חזק ברשת זולה לקראת חג הפסח ולכן היא נמצאת (להערכת מנהלי ההשקעות והאנליסטים) בנקודת פריצה בשל תשואת החסר שהניבה והמחיר הסביר בו היא נמצאת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


