מדדים ומחקרים

ליהיא גרינר חזרה לאינסטגרם, שופרסל הטעיתה צרכנים והראל ויזל מכה שוב

השבוע הסתיים וזה הזמן לבחור את שבע הידיעות שעשו לכם את זה בענק - ליהיא גרינר חזרה בה והחזירה את האינסטגרם, שופרסל הטעיתה צרכנים, רואה חשבון קיבל עונש תקדימי וגם מהי הנפקת הטכנולוגייה הגדולה ביותר?
מערכת ice |  2
אברכהן גרינר ויזל (צילום דימה טליאנסקי אינסטגרם סיון פרג)
הנפקת הטכנולוגיה הגדולה בישראל נסגרת בסכום מטורף: הנפקת היוניקורן הראשונה בישראל עומדת לקראת סגירה עם סגירת הבוק (BOOK) בהנפקה של NAYAX לפי שווי מפלצתי של 1.1 מיליארד דולר; החתמים מנסים להגדיל את היקף הגיוס בגלל ההתנפלות של המשקיעים. לידיעה המלאה - לחצו כאן.
ליהיא גרינר לא הצליחה להתאפק יותר: 48 שעות בלבד אחרי שנעלה את החשבון שלה בצל הגידופים והביקורת הקשה ביותר בעקבות ההתבטאויות שלה נגד חרדים בשל האסון בהר מירון, אקסית האח הגדול פתחה את החשבון על 191 אלף עוקביו. האם הפעם תתרחק משערוריות? לידיעה המלאה - לחצו כאן.
פיצוץ השידור של ריקלין. עמית סגל: "זה לא ייגמר בערוץ 20": לאחר שהותקף בידי פעיל שמאל קיצוני בזמן ששידר מכיכר הבימה, ריקלין מקבל תגובות חיזוק ומחאה על ההשתקה של המקרה. היום לווה ריקלין במאבטחים בדרך לביתו. לידיעה המלאה - לחצו כאן.
ויזל מכה שוב: הנפקת ריטיילורס שוברת שיאים, ה-BOOK התמלא תוך שעה: גורמים המקורבים להנפקה מוסרים כי ה-Book נפתח יום חמישי ב-15:30 ותוך שעה הוא התמלא במשקיעים ישראלים' אך החתמים לא סוגרים את הבוק כדי להמתין לזרים ולנסות להגדיל את היקף הגיוס. לידיעה המלאה - לחצו כאן.
שופרסל הטעתה צרכנים?: בן למשפחה חקלאית הגיש בקשה לתביעה ייצוגית נגד שופרסל על הטעיית צרכנים בטענה כי הירקות והפירות מיובאים לרוב מחו"ל ואילו הלקוחות סבורים כי מדובר בירקות ופירות מתוצרת ישראלית. לידיעה המלאה - לחצו כאן.
צפו: הריאיון עם האב השכול נעצר באמצע, העומס הכריע?: האם הריאיון עם האב השכול נקטע בגלל עומס באולפן? ברחבי הרשת נשמע ביקורת על חדשות 12 לפי מה שנראה כי הריאיון נעצר מסיבות אחרות. יבגני זרובינסקי: "אין לי דרך לדעת את זה אבל נראה שקיבל הוראה באוזנייה". לידיעה המלאה - לחצו כאן.
רואה חשבון גנב מיליון שקל וקיבל עונש תקדימי: ועדת המשמעת של רואי החשבון במשרד המשפטים החליטה להעניש את רואה החשבון שהורשע בפלילים בעבירות מס וגזל למעלה ממליון שקל לכיסו. בעונש תקדימי שיצא מהוועדה לראשונה מאז הקמתה ב-2019. לידיעה המלאה - לחצו כאן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה קרה כלבה גם בבורסה וגם בתל ברוך לא רצו אותך לקוחות. (ל"ת)
    קל 05/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סוף סוף תלמד את הלקח מגיע לך הפרצוף שלך של הצבועים
    שרי 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף תלמדי את הלקח שלך הבכי שלך לא עוזר חצופה שכמותך
    סגור