מדדים ומחקרים
הישראלים יבזבזו מיליארדים על קניות בנובמבר: זה הסכום המשוער
לקראת חגי הקניות של נובמבר 2021, בכאל מעריכים כי רכישות הישראלים באונליין בחודש נובמבר צפויים להסתכם בכ-1.8 מיליארד שקל, עלייה של כ-30% לעומת נובמבר אשתקד. היקף הרכישות באתרי אופנה ישראליים יגדל בכ-30% לעומת אשתקד ויהווהכ-50% מסך הרכישות של הישראלים באתרי סחר ישראליים
רגע לפני חודש נובמבר, שהפך רשמית לחודש הקניות הגדול באינטרנט עם יום הרווקים הסיני ועוד שורה של ימי מבצעים כלל עולמיים, חברת כאל ערכה ניתוח אנליזה ממנו עולה כי חודש נובמבר ימשיך להיות החודש בעל שיעורי הצמיחה המשמעותיים ברכישות אונליין בקרב לקוחות ישראלים.
על פי הניתוח היקף הרכישות אונליין של הישראלים בחודש נובמבר השנה צפוי לעמוד על כ-1.8 מיליארד שקל בסך הכל, מדובר בעלייה של כ-30% לעומת נובמבר אשתקד שהסתכם בכ-1.4 מיליארד שקל בלבד. 60% מתוך כלל הרכישות צפויות להתבצע באתרי סחר זרים, בעוד שהיקף הרכישות באתרים זרים יציג גידול משמעותי של כ-40% לעומת נובמבר אשתקד, ולראשונה בישראל יחצה את רף מיליארד השקלים בהיקף הרכישות החודשי באתרי סחר זרים.
עוד עולה מנתוני כאל כי 40% מהיקף הרכישות אשר יבוצעו באתרי סחר ישראליים יסתכמו בכ-700 מיליוני שקל בהיקף הרכישות החודשי, צמיחה בשיעור של כ-16% לעומת נובמבר אשתקד. נציין כי הצמיחה החריגה שנרשמה בשנת 2020 ברכישות באתרי סחר ישראליים (בשיעור של פי 2.5 לעומת נובמבר 2019) נבעה מהתגברות המעבר לאונליין שיצרה הקורונה, והובילה ישראלים רבים לרכוש דרכו.
בראייה דו-שנתית (2021 לעומת 2019), שיעור הצמיחה השנתי המשוקלל באתרי סחר ישראליים חריג וגבוה באופן מהותי ויעמוד על כ-75% בממוצע לשנה. בנוסף, צופה השנה כאל כי אתרי האופנה הבינלאומיים יציגו צמיחה בשיעור גבוה במיוחד, של כ-50% לעומת אשתקד וזאת על אף נתוני אשתקד שהציגו צמיחה בשיעור של כ-140% לעומת נובמבר 2019. יתרה מכך, כאל חוזה צמיחה משמעותית ברכישות בקניונים הווירטואליים הבינלאומיים בשיעור של כ-37% השנה, לעומת צמיחה מתונה אשתקד שעמדה על כ-12%. נציין כי הקניונים הווירטואליים מרכזים כ-60% מסך הרכישות של הישראלים בקרב אתרי סחר בינלאומיים.
גם מנתוני אתרי הסחר הישראלים ניתן לזהות את המשך התחזקות ענף האופנה, במסגרתו היקף הרכישות באתרי אופנה ישראליים יגדל השנה בכ-30% לעומת אשתקד ויהווה כ-50% מסך הרכישות של הישראלים באתרי סחר ישראליים. לעומת זאת, כאל סבורה כי ענפי החשמל והמחשוב יציגו ביצועים דומים לאשתקד.
עוד עולה כי צפויה צמיחה הן בכמות הלקוחות והן בגובה העסקה הממוצעת. מגמה בולטת נוספת הנוגעת לשינוי בהרגלי רכישות הישראלים מעידה כי השנה יותר ישראלים עברו מרכישה דרך הטלפון לרכישה באמצעות אפליקציות ואתרי שילוח, שגדלו באופן נרחב כתוצאה ממשבר הקורונה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.רק כחול לבן!סמרטוט מסין מזמינים לבד, לא צריך מתווכים (ל"ת)אורן 10/2021/27הגב לתגובה זו0 0סגור


