מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: זו הסדרה שמאיימת על "משחקי הדיונון"

סדרה קוריאנית חדשה ומטרידה במיוחד משתלטת על העולם ומאיימת לעקוף את הלהיט הטלוויזיוני ההיסטרי הקודם שיצא מהמדינה. ומה הסדרה הכי נצפית
יאיר מור |  5
כפתורי יוטיוב ונטפליקס בשלט טלוויזיה (צילום Valerian Luft / flickr)
"משחק הדיונון" – אאוט; "דין גיהנם" – אין! לנטפליקס יש להיט קוריאני חדש, שמאיים לשחזר את ההישג ההיסטורי וההיסטרי של "משחק הדיונון" ולהפוך לסדרה הנצפית ביותר אי פעם, כך מסתמן מנתוני הצפיות השבועיים שפרסמה ביום שלישי בלילה. סדרת המתח העל-טבעית החדשה נמצאת במקום הראשון בעולם במספר הצפיות בשבוע האחרון, עם 43 מיליון שעות צפייה בשבוע הראשון שלה בשירות. בישראל היא לא הספיקה להיכנס לטבלה השבועית, אך מאז פרסום הנתונים ועד כתיבת הכתבה כבר עלתה למקום הרביעי בכל סוגי התכנים והשלישי בסדרות (אחרי "עוזרת בית" ו"סיפור אמתי").
 
במקום השני בעולם נמצאת הטלנובלה הקולומביאנית "The Queen of Flow", שאינה זמינה בישראל, ואחריה "ארקיין" ו"משחק הדיונון", שגם היא ממשיכה להיות פופולארית גם חודשיים לאחר עלייתה לשירות. במקום החמישי העונה השנייה של סדרת התעודה "חיות רעות", ואחריה עונה 3 של "נארקוס: מקסיקו", המיני-סדרה "עוזרת בית", עונה 3 של "את", עונת הבכורה של "קאובוי ביבופ" ו"חיבתו של המלך" – סדרת דרמה קוריאנית.
בינתיים, בישראל עלתה "עוזרת בית" למקום הראשון בשבוע החולף, והדיחה את עונה 3 של "נרקוס: מקסיקו" למקום השני. "ארקיין" עלתה למקום השלישי, והורידה את "משחק הדיונון" למקום הרביעי. עונה 3 של "את נשארה במקום החמישי, ואחריה עונות 4, 3 ו-1 של "הרופא הטוב, כשאת העשירייה חותמת הסדרה המצוירת "פה גדול".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    Hell Bound משעממת!
    עמוס 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בכלל מה להשוות בינה לבין משחק הדיונון. אני מניח שהרבה צופים בה רק בגלל שהם אהבו את משחק הדיונון וחושבים שהיא תהיה מהנה באותה מידה. הבעיה, שהיא לא.
    סגור
  • 3.
    הסדרה היפניתalice in borderland
    מיאמוטו מוסאשי 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה יותר טובה ממשחק הדיונון. סדרה מעולה
    סגור
  • 2.
    לקחכהו
    להחה 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיאו
    סגור
  • 1.
    שתי הסדרות הקוריאנית הן תת רמה
    עמיחי 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    6 6
    ומעידות יותר מהכל על הרמה של הצופה הממוצע בעולם
    סגור
  • שקט
    תהיה בשקט טובה לכולם 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תהיה בשקט אינשטיין תתעסק בטלוויזיה שלך??
    סגור